شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کتک خوردن پلیس عربستان از دختران

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۱۴
کد مطلب: 239551
3 دختر جوان عربستانی یک پلیس را زمانی که قصد بازداشت آنها را داشت به شدت کتک زدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه "الوئام" طی خبری اعلام کرد که یک پلیس عربستانی زمانی که قصد بازداشت چندین دختر عربستانی به دلیل پوشیدن لباس‌هایی که از آن با عنوان لباس‌های نامناسب یاد شده، داشت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

این سه دختر عربستانی زمانی که پلیس جلوی آنها را گرفت و قصد بازداشت آنها را داشت، به وی حمله کرده و حتی لباس یکی از پلیس‌ها را پاره کردند.

دقایقی پس از این حادثه، جوانی در صحنه حاضر شد و اعلام کرد که برادر یکی از این سه دختر بوده و اقدام به کتک زدن یکی دیگر از پلیس‌ها کرده و پس از آن به همراه 3 دختر محل حادثه را ترک کردند.

پس از آن، جوان دیگری در محل حادثه حضور یافت و گفت که برادر یکی دیگر از دخترها بوده و تلاش کرد که اوضاع را آرام کند اما پلیس اقدام به دستگیری وی کرده و او را به نیروهای امنیتی تحویل داد.

نهادهای بین‌المللی بارها از نقض حقوق بشر توسط پلیس عربستان انتقاد کرده اند. ماه پیش پلیس عربستان متهم شد که یک جوان را زمانی که در داخل خودروی خود در حال گوش دادن آهنگ بود، کشته است.

پلیس عربستان موظف است که هنگام نماز درب تمامی مغازه‌ها را ببندد و مانع از خلوت کردن زن و مرد در اماکن عمومی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *