پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۸
حاشیه‌های بدرقه احمدی‌نژاد و همراهان در سفر به حجاز؛

سفر خانوادگی دولتمردان به عربستان!

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 239314
محمود احمدی نژاد صبح امروز برای شرکت در نشست اضطراری سازمان همکاری های اسلامی عازم مکه شد.
به گزارش جهان نيوز، رئیس جمهور پیش از ترک تهران در فرودگاه مهرآباد(پاویون جمهوری) در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های این سفر 2 روزه پرداخت.
 
مراسم بدرقه رئیس جمهور با حاشیه های جالبی نیز همراه بود که بعضی از آنها اشاره می شود:

* در هئیت همراه رئیس جمهور به عربستان برای شرکت در نشست اضطرای مکه، اکثر خانواده های وزراء و معاونین رئیس جمهور حضور دارند.

*وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان حج و زیارت و تعداد دیگری از مدیران اجرایی با خانواده های خود عازم این سفر شدند.


 
* سید محمد حسینی و کامران دانشجو در زمان ورود به پاویون جمهوری اسلامی در صف گرفتن بلیط پرواز برای همسران و فرزندان خود قرار گرفتند.
 
*سفر با رئیس جمهور موقعیت مناسبی را برای همسران وزرای فرهنگ و علوم فراهم کرد تا با یکدیگر درباره اهمیت این اجلاس و سفر به مکه مکرمه و مدینه منوره صحبت کنند.
 
* اسفندیار رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور در زمان ورود به فرودگاه مهرآباد حاضر به حضور در جمع خبرنگاران نشد و از درب ویژه وارد هواپیما شد.
 
*پس از برگزاری مراسم بدرقه رئیس جمهور به مکه، سعید مرتضوی رئیس سازمان تامین اجتماعی دقایقی با رحیمی معاون اول رئیس جمهور گفتگو کرد که این سوژه مناسبی را برای عکاسان فراهم کرد.
 
*یکی از خبرنگاران حوزه دولت به جهان گفت: اسم من برای شرکت در این اجلاس رد شده بود ولی بعدا اعلام شد به دلیل تکمیل بلیط دیگر نمی توانم در تیم رسانه ای دولت برای اعزام به مکه قرار گیرم.
 
*رئیس جمهور وقتی در جمع خبرنگاران در حال تشریح برنامه های این اجلاس بود میکروفن وی قطع شد و تصویربردارن صداوسیما از وی خواستند سخنان خود را از ابتدا بیان کند.
 
*نیکزاد که رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند، بخاطر تصادف چندی پیش هنوز از ناحیه پا مصدوم است و امروز به سختی راه می رفت.  وزیر راه و شهرسازی که برای بازدید از واحدهای مسکن مهر دشت ناصر فیروزکوه عازم این منطقه بود در بازگشت در جاده فیروزکوه دماوند گردنه اسب‌چرانی دچار حادثه شده بود.

* اجلاس مکه، ساعت 22:30 روز سه شنبه در مکه برگزار می شود اما احمدی نژاد و هیئت همراه صبح روز دوشنبه به عربستان رفتند، یعنی دو روز و یک شب زودتر!

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000239/nf00239314-2.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همسران مسئولین هم حقی دارند این همه تنهایی را همیشه تحمل میکنند حلا فرصتی معنوی برای آنها پیش آمده تا به زیارت خانه خدا بروند
همیشه خودتان را جای دیگران بگذارید
بنام خدا
دوستي كه مطلب قبلي را نوشته ايد بايد بخاطر داشته باشيد كه خرج اين سفر از بيت المال است و براي كارهاي دولتيست نه گردش و تفريح و نه حتي زيارت شخصي . اينكار حرام بوده و باعث ضمان است . مولا علي (ع) با خاموش كردن شمع بيت المال راه خدائي را به همه نشان داده . اين ما هستيم كه بايد بياموزيم و يا چون طلحه و زبير مقابل حق بايستيم .
Iran, Islamic Republic of
حالا مگر هزینه سفر خانواده ها را گفته اند از بیت المال می دهند که رفته اید سراغ شمع حضرت امیر (ع) و ایکاش در مورد همه مسئولین که همراه خانواده خویش به سفر می روند همین تیترها و همین نظرات را هم می زدید
Russian Federation
اگر از بیت المال هم نباشد پیام خوبی را برای مردم مخابره نمیکند یکی از انتقادهای همین آقا به مسئولین سابق همین تعداد پر شمار سفر های خارجی با نفرات اضافی بود
Iran, Islamic Republic of
خدا قبول کند! سعید مرتضوی را هم می بردید دیگر ، این یکی فقط اضافی بود.
Iran, Islamic Republic of
از وزیر محترم ارشاد اصلا انتظار نداشتم
"خدا قبول کند! سعید مرتضوی را هم می بردید دیگر ، این یکی فقط اضافی بود"
دمت گرم خیلی باحال بود ، فقط بقایی را یادت رفت !
United States
حیف از احمدی نژاد سال84