پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱۷

عکسی تکان‌دهنده از زلزله‌ ورزقان

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 239025
مردم زلزله زده روستای ورزقان - آذربایجان شرقی

پدری که کودک ظاهرا مرده خویش را در آغوش کشیده است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا همه کشته شدگان را رحمت، مجروحین را سلامتی مجدد و به همه بازماندگان صبر عنایت فرماید
خدا بهشون صبر بده
United States
پس دیشب که این اتفاق برای مردم ما افتاد ما کجا بودیم ؟ چیکار میکردیم؟ چرا اینقدر اطلاع رسانی ضعیفه؟؟!!
لابد شما تو خونه نموندی و الا از ظهر که من دیدم اخبار مدام گفت. نکنه توقع داشتید در سطح شهر بنر و تراکت بزنن تا شمای بیرون از خانه ببینید؟!
United States
بعد از زلزله مدام سایت ها رو چک میکردم که خبر رو تکمیل تر میکردن...تازه شبکه خبر هم مدام زیرنویس میکرد...اطلاع رسانی خوب بود
اره اخبار گفت ولی خیلی دیر!
در ضمن لحظه به لحظه هم گزارش نمیدادن
United States
دوست عزیز تا جایی که من اطلاع دارم زلزله غروب اتفاق افتاده من نمیدونم شما از کدوم اخبار صحبت میکنید که مدام از ظهر و قبل از وقوع زلزله خبررسانی کرده! ضمنا برای نجات جان زیر آوارماندگان بنر و تراکت که سهله دولت و ملت موظفند حتی اگه شده با بلندگو توی خیابونها جار بزنند و به کمک هموطنانمون بشتابند جان انسانها ارزشش خیلی بالاتر از اینهاست
منم فکر می کنم این دوستمون اشتباه می کنه چون ساعت 19 بود که از اخبار شنیدم من. نمی دونم ولی به هر حال فکر نمی کنم اطلاع رسانی مشکل خاصی داشت. دیگه باید چی میگفتن؟
سلام من یه آذربایجانیم که شهرمون نزدیک شهرهای زلزله زد است.
مانمیگیم اطلاع رسانی نکردن کردن ولی ای کاش بیشتر پوشش می دادن
United States
خودمان راهم درد مردم شریف آذربایجان میدانیم وازاتفاق به وجودآمده متاسفیم
صدا و سيمايي كه اخبارش سه سطر خبر زلزله رو اعلام مي كنه و 30 دقيقه مراسم شب احيا نشون ميده و بقيه شو از سوريه و جامائيكا حرف ميزنه لياقتش رو داره نشون ميده.
منظور از اطلاع رسانی بد یعنی چه استاندار ،وزیر کشور،وزیر بهداشت از مناطق زلزله زده بازدید و در عرض 48 ساعت کلیه مجروحین تخلیه و اسکان موفق داده شد حتی پیشرفته ترین کشور ها نیز چنین سرعت عمل ندارند واقعا بعضی ها انصاف ندارندکه فقط منفی بافی دارند
United States
هم وطنم زیر آوار است و صدا و سیما زیاد پوش نمیده.این انصاف است
مگه ما در غم زلزله بم شریک نبودیم
کجاست رسول نجفیان برای ماهم بخواند:کجاست اون کوچه چی شد اون خونه...
تلويزيون كه هيچ راديو پيام تمام ديروز كه من گوش ميكردم مدام آهنگاي شاد و تبليغات ايرانسل ، چي توز، سود سهام بانك ... اين مملكت اسلامي بايد اينطور باشه آخه؟؟!
Iran, Islamic Republic of
با سلام:

وقتی اتفاق نا گواری میفته (سیل ، زلزله و ...) پوشش اخبار و تصاویر یک موضوع است ، کمک رسانی به موقع و سریع موضوع دیگر است و سرانجام به شیوه بعضیها خیره شدن به صحنه ها و تصاویر تکان دهنده جهت حال دادن به قوه بصری و سمعی !! که گویا همان بعضها جهت بعضی مقاصد خاص حسرتش را می کشند موضوع دیگری است ! تا اینجای کار شواهد نشان می دهد که کار کمک رسانی خوب انجام شده هر چند باید جمع بندی از کیفیت کار و نمره ای که به هلال احمر و سازمانهای ذیربط در این زمینه داده می شود بعدا باید صورت بگیرد ، ولی بهر حال بنظر میرسد تا اینجای کار را خوب عمل کردند . در ضمن قرار نیست بخاطر زلزله و یا هر اتفاق ناگوار دیگر در دنیا و مافیها را بر روی خود ببندیم و پرداختن به مراسم شب احیا و یا اخبار دنیا را گناهی کبیره بدانیم . ضمن اینکه بی بی سی و امثالهم را که همه می دانند دنبال چه هستند و رسواتر از این حرفها هستند
هر چقدر هم که دیر اطلاع رسانی کنند مردم آذربایجان حامی همدیگرند واز همان لحظه اول به کمک هم شتافتند و یکبار دیگر غیرت آذربایجان راثابت کردند.
مواظب فرصت طلبان بهائی و سبزک ها باشید . این جماعت نه دلشان برای زلزله زده ها سوخته و نه اینکه ریالی به این عزیزان کمک می کنند . فقط نق می زنند و اهداف اردوغان و امریکا را دنبال می کنند .