جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جزییات فعالیت گروهک منافقین در سوریه

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب: 239004
منابع آگاه خبری از فعالیت بیش از ۲ هزار نفر از عناصر گروهک تروریستی منافقین در کنار دیگر افراد مسلح تروریست در سوریه خبر دادند و اعلام کردند: ۵ تن از عناصر این گروهک تروریستی بازداشت شده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، منابع آگاه در سوریه اعلام کردند عناصر گروهک تروریستی منافقین در کنار دیگر تروریست‌ها در حال جنگ با ارتش سوریه هستند.

به گفته این منابع، ۲ هزار نفر از اعضای این گروهک تروریستی در کنار افراد مسلح تروریست علیه ارتش سوریه در حال جنگ هستند و شماری از آن‌ها در پایگاه‌های نظامی در خاک ترکیه یا کردستان عراق، افراد مسلح تروریست را آموزش می‌دهند.

پایگاه خبری الجوار به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: برخی طرف‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و حتی عراقی به لحاظ عملیات اطلاعاتی، زمینه مشارکت تروریست‌های گروهک منافقین را در جنگ علیه نظام حاکم سوریه فراهم کرده‌اند.

از سوی دیگر، پایگاه خبری «عکس السیر» سوریه در این باره نوشت: نیروهای ارتش سوریه طی هفته گذشته ۴۰ نظامی ترک، از جمله ۵ تن از عناصر گروهک تروریستی منافقین را که در تلاش برای ورود به خاک سوریه بودند، بازداشت کردند.

این پایگاه خبری به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد: بازداشت‌شدگان اعتراف کرده‌اند که عناصری از گروهک نامبرده در خاک ترکیه و با حمایت برخی دولت‌های عربی و غربی، افراد مسلح تروریست را برای جنگ با ارتش سوریه آموزش می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *