جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

فيلم‌هاي سينمايي آخر هفته

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 238576
در تعطيلات آخر هفته مصادف با ايام شهادت اميرمومنان حضرت علي (ع) شبكه‌هاي تلويزيون فيلم‌هاي متنوعي را براي بينندگانشان در نظر گرفته‌اند.
به گزارش جهان، اين آثار سينمايي تلويزيوني پنجشنبه و جمعه روانه آنتن شبكه‌هاي مختلف مي‌شود.

شبكه يك
 دايره راز، ‌جمعه،‌ ساعت 9 / چهار حرفي، جمعه، ‌ساعت 16
 
به گزارش روابط‌عمومي سيما، فيلم تلويزيوني «دايره راز» 9 صبح روز جمعه از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.
 
مهسا كرامتي، مجيد مشيري، بهرام ابراهيمي و شهره سلطاني در اين فيلم تلويزيوني به كارگرداني افشين صادقي بازي كرده‌اند.
 
فيلم تلويزيوني «چهار حرفي» به كارگرداني جمشيد محمودي و تهيه‌كنندگي نويد محمودي، جمعه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.
 
داستان فيلم با بازي شبنم مقدمي، رحيم نوروزي، رامين راستاد و علي اوسيوند درباره نادر است كه به همراه همسرش يلدا و تك فرزندش يحيي در خانه‌اي استيجاري در پايين شهر زندگي مي‌كنند. او براي تامين معاش خانواده خود با خودروي سواري يكي از همسايه‌ها مسافركشي مي‌كند و بخشي از پول را براي خود برمي دارد، ولي با اين حال هميشه از نظر مالي در تنگنا قرار دارد و به همين دليل خود را شرمنده خانواده مي‌داند.
 
شبكه دو
 خدا نزديك است، پنجشنبه، ساعت 16 و 10 دقيقه / چند پله بالاتر، جمعه،‌ ساعت 16 و 10 دقيقه
 
فيلم سينمايي «خدا نزديك است» به كارگرداني علي وزيريان و تهيه‌كنندگي جواد نوروزبيگي و با بازي بابك حميديان، الناز شاكردوست، سعيد نيك‌پور و مينا جعفرزاده، پنجشنبه ساعت 16 و 10 دقيقه از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
 
فيلم تلويزيوني «چند پله بالاتر» به كارگرداني اسفنديار شهيدي از توليدات مركز سيما فيلم، جمعه بيستم مرداد ساعت 16 و 10 دقيقه از شبكه دو پخش مي‌شود.
 
ماجراي فيلم تلويزيوني «چند پله بالاتر» با بازي محمود عزيزي، شيرين بينا، مريم رستمي و حسين غيابي از آنجا آغاز مي‌شود كه سر كلاس جغرافيا معلم درباره آثار باستاني اصفهان سوال مي‌پرسد و حميد كه پسر بازيگوشي است، ادعا مي‌كند پدرش منارجنبان را مرمت كرده است. حامد كه از گذشته با او دارد نيز مدعي مي‌شود مرمت گنبد مسجد امام كار پدر او بوده است.
 
شبكه سه
 سه‌شنبه‌ها با موري، پنجشنبه، ساعت 11 و 30 دقيقه / مسافر بهشت، پنجشنبه،‌ ساعت 20 و 30 دقيقه/ بعد از زلزله،‌ جمعه، ساعت 11 و 30 دقيقه / ضامن، جمعه، ساعت 20 و 30 دقيقه
 
فيلم سينمايي «سه‌شنبه‌ها با موري» به كارگرداني مايك جكسون، پنجشنبه ساعت 11 و 30 دقيقه از شبكه سه سيما بازپخش مي‌شود.
 
هانك آزاريا و وندي مونيز در فيلم سينمايي «سه‌شنبه‌ها با موري» محصول 1999 آمريكا بازي كرده‌اند.
 
فيلم سينمايي «مسافر بهشت» به كارگرداني فريدون جيراني و به تهيه‌كنندگي تينا پاكروان و فريدون جيراني، پنجشنبه ساعت 20 و 30 دقيقه از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
 
داستان فيلم با بازي فاطمه گودرزي، سهيلا رضوي و فرخ نعمتي در مورد زندگي چهار خانواده است كه زندگي هر كدام به ديگري گره خورده است.
 
جمعه ساعت 11 و 30 دقيقه فيلم سينمايي «بعد از زلزله» به كارگرداني ايكسياگون فنگ، محصول 2010 چين از شبكه سه سيما بازپخش مي‌شود.
 
فيلم سينمايي «ضامن» جمعه ساعت 20 و 30 دقيقه در جدول پخش شبكه سه سيما گنجانده شده است.
 
داستان فيلم در مورد مردي جوان به نام رضا است كه براي 20 ميليون تومان قرض از صاحب يك نمايشگاه به نام صمدي ضامن دوستش به نام مجيد مي‌شود. مهدي پاكدل، محسن افشاني و شراره دولت‌آبادي در فيلم سينمايي «نيمه‌شب» به كارگرداني منوچهر هادي و تهيه‌كنندگي محمدرضا مفيدي به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
 
شبكه چهار
 يخ 1، پنجشنبه، ساعت 16‌‌/‌‌ ژرفا، جمعه، ساعت 20 و 30 دقيقه
 
فيلم سينمايي «يخ 1» به كارگرداني نيك كوپوس، پنجشنبه نوزدهم مرداد ساعت 16 از شبكه چهار سيما بازپخش مي‌شود.
 
فيلم تلويزيوني «ژرفا» به كارگرداني حجت قاسم‌زاده‌اصل، جمعه بيستم مرداد ساعت 20 و 30 دقيقه در قالب برنامه «سينما 4» براي مخاطبان شبكه چهار سيما در نظر گرفته شده است.
 
داستان اين فيلم در مورد يك راننده تاكسي است كه در روز با افراد زيادي سروكار دارد و هركدام از آنان ماجراهايي دارند.
 
امين زندگاني، فرشته سرابندي و سيدمهرداد ضيايي در فيلم تلويزيوني «ژرفا» از توليدات سال 1388 گروه فيلم و نمايش شبكه چهار سيما بازي كرده‌اند.
 
شبكه تهران
 خورشيد مصر، پنجشنبه، ساعت 13 و 30 دقيقه‌‌/‌‌ فرشته اعظم، ‌جمعه، ساعت 13 و 30 دقيقه
 
انيميشن «خورشيد مصر» به كارگرداني نادر يغمائيان و شهرام خوارزمي، پنجشنبه ساعت 13 و 30 دقيقه در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود.
 
داستان انيميشن «خورشيد مصر» از توليدات سال 1383 شركت پويا نمايي صبا در مورد زندگي حضرت يوسف(ع) است.
 
فيلم تلويزيوني «فرشته اعظم» به كارگرداني و تهيه‌كنندگي سيدمحسن خرمدره و با بازي شهرام عبدلي، شيوا بلوريان، سيدمحسن خرمدره، بهزاد رحيم خاني و گيتي ساعتچي، جمعه ساعت 13 و 30 دقيقه از شبكه تهران پخش مي‌شود.
 
شبكه شما
 
دعوت، پنجشنبه، ساعت 22 و 30 دقيقه
 
فيلم تلويزيوني «دعوت» به كارگرداني سيدمجتبي اسدپور و تهيه‌كنندگي حسين حقائي صرمي، پنجشنبه ساعت 22 و 30 دقيقه از شبكه شما تقديم علاقه‌مندان مي‌شود.
 
در خلاصه داستان فيلم آمده است مرضيه همسر رحمان صالحي دچار فراموشي است. او با همسرش از شهر بم براي زيارت به قم آمده و در بدو ورود و پيش از اسكان گم مي‌شود.
 
شبكه آموزش
 
يك هفته، جمعه، ساعت 13 و 15 دقيقه
 
فيلم سينمايي «يك هفته» به كارگرداني ميشل مك گووان، جمعه ساعت 13 و 15 دقيقه از شبكه آموزش پخش مي‌شود. اين فيلم محصول 2008 كانادا در ژانر خانوادگي ساخته شده است.
 
شبكه نمايش
 
همزاد، امشب، ساعت 23‌‌/‌‌ كمپاني 2، پنجشنبه، ساعت 13 و 20 دقيقه‌‌/‌‌ حنا دختري در مزرعه 1، پنجشنبه ساعت 15 مرگ عوضي، پنجشنبه، ‌ساعت 17‌‌/‌‌ قاضي مجرم، پنجشنبه، ‌ساعت 19‌‌/‌‌ ناز و نياز 1، پنجشنبه، ساعت 21 و 30 دقيقه
 
طرفداران فيلم‌هاي جنايي مي‌توانند فيلم سينمايي «همزاد» به كارگرداني و نويسندگي كيوشي كوروساوا را پنجشنبه ساعت 23 از شبكه نمايش شاهد باشند.
 
فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني و انيميشن «كمپاني 2»، «حنا دختري در مزرعه 1»، «مرگ عوضي»، «قاضي مجرم» و «ناز و نياز 1» پنجشنبه 19 مرداد ساعت 13 و 20 دقيقه، 15،17، 19 و 21 و 30 دقيقه از شبكه نمايش روانه آنتن مي‌شود.
 
همچنين فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني و انيميشن «كمپاني 3»، «حنا دختري در مزرعه2»، «مسافر»، «مادر هند»، «ناز و نياز 2 »و «آخرين تدوين» جمعه ساعت 13 و 20 دقيقه، 15،17، 21 و 21 و 30 دقيقه و 23 از شبكه نمايش پخش مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *