چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

انتقاد شدید حدادیان از تخریب قبور شهدا

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۲
کد مطلب: 237455
یکی از مداحان اهل بیت(ع) با انتقاد از تخریب و بازسازی قبور شهدا عنوان کرد: این آثار به جا مانده از شهدا و خانواده های آنها در طول سالیان متمادی پس از جنگ نباید با بازسازی و یکسان سازی از بین بروند.
به گزارش جهان به نقل از مهر در مراسم شب گذشته هیات محبان الزهرا(س) رزمندگان غرب تهران، سعید حدادیان مداح اهل بیت(ع) با انتقاد از تخریب و بازسازی و یکسان سازی قبور شهدا عنوان کرد: این آثار به جا مانده از شهدا و خانواده های آنها در طول سالیان متمادی پس از جنگ نباید با بازسازی و یکسان سازی از بین بروند، ضمن اینکه در صورت بازسازی این کار باید با رضایت خانواده های شهدا صورت گیرد، که البته اخباری از نارضایتی آنها شنیده می شود.
 
وی با تاکید بر حفظ این آثار و ارتباط معنوی با آنها گفت: چرا مکان هایی که می توان از آنها بعنوان میراث فرهنگی جنگ استفاده کرد باید بازسازی شوند و آن آثار از بین بروند تا اینکه نسل های آینده نتوانند از برکات معنوی آنها بهره گیرند.
 
گفتنی است مراسم هیات رزمندگان غرب تهران در شبهای ماه مبارک رمضان در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) در خیابان آزادی، از ساعت 22:30 با جزء خوانی قرآن کریم آغاز شده و سپس با سخنرانی و مداحی پایان می پذیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *