پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

درخواست بهداد سلیمی از مردم ایران

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۰۲
کد مطلب: 237452
سلیمی در پاسخ به اینکه صحبتش از لندن با مردم ایران چیست عنوان کرد: فقط التماس دعا.
وزنه‌بردار سنگین‌وزن ایران در المپیک لندن تاکید کرد در صورتی به رکوردشکنی فکر می‌کند که مدال طلایش قطعی شده باشد.

به گزارش جهان، بهداد سلیمی در گفت‌وگو با فارس، درباره آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات المپیک گفت: تمرینات قبل از لندن خوب بود روز گذشته تمرینات سبکی داشتیم و از امروز به صورت اصلی این تمرینات را ادامه می‌دهیم. تمام تلاشم را برای کسب مدال به کار می‌گیرم.
 
وی در پاسخ به این سوال که مهمترین فاکتور برای رسیدن به این مدال چیست اظهار داشت: باید بتوانیم استرسی که به عنوان اسم المپیک به ما وارد می‌شود را کنترل کنیم و اجازه ندهیم این استرس تاثیر منفی روی ما بگذارد. البته این مسابقات میدانی بزرگ و قله ورزش جهان است و بالاتر از مدال المپیک چیزی نداریم اما استرس هم وجود دارد که باید کنترل کنیم.
 
وزنه‌بردار سنگین‌وزن تیم ملی ایران درباره اینکه مردم ایران انتظار رکورد‌شکنی از وی را دارند تصریح کرد: همه چیز در مسابقه مشخص می‌شود. اولویت برای من مدال طلاست و تلاشم را برای کسب آن به کار می‌گیرم. اگر مدال طلا قطعی شد به رکورد‌شکنی هم فکر می‌کنم.
 
وی درباره ارزیابی حریفانش در این رقابت‌ها گفت: تا حدودی از آمادگی آنها خبر دارم. ورزشکار روس، سجاد انوشیرانی، نماینده آلمان که دو دوره قهرمان المپیک بوده، نماینده اوکراین که قهرمان چند دوره جهان شده،‌ وزنه‌بردار کره و دو ورزشکار دیگر از حریفانم هستند.
 
سلیمی در پاسخ به این سوال که هنگام المپیک نگاه‌ها به کشتی و وزنه‌برداری است و آیا بهتر نیست تمرکز از فوتبال کمی کاسته و به این ورزش‌ها پرداخته شود به فارس گفت: چندین سال است که این صحبت‌ها مطرح می‌شود. متاسفانه هر سال از جیب رشته‌های دیگر می‌زنند و در جای دیگری ذخیره می‌کنند. مدال المپیک ارزشمند است اما از نگاه خیلی‌ها قهرمانی در فوتبال مهمتر است و مدال المپیک اولویت کمتری دارد.
 
سلیمی در پایان در پاسخ به اینکه صحبتش از لندن با مردم ایران چیست عنوان کرد: فقط التماس دعا.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *