کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجری ماه عسل جلوی دوربین به گریه افتاد

11 مرداد 1391 ساعت 17:39

شب گذشته مهمانان در برنامه ماه عسل چشمان علي ضيا را باراني كردند.


به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در يازدهمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه در اين روزهاي معنوي و عرفاني مهمان خانه هاي روزه داران است از شبكه سه سيما با صداي بنيامين بهادري به روي آنتن رفت.

در بخش حافظان قرآن كريم مجتبي حسن زاده در يكي از محله هاي كاشان در مسجد آقا بزرگ در خصوص حفظ قرآن گفت: زماني كه خردسال بودم هنگامي كه مادر قرآن تدريس مي كرد در دامان او مي‌نشستم و كم كم آيه الكرسي و اصول دين را فرا گرفتم انس با قرآن نور معنويت به  همراه مي ‌آورد.

نور احمد نارويي (پدر شهيده مطهره نارويي) و حديثه و محدثه نارويي (خواهران شهيده مطهره نارويي) مهمان بخش اول برنامه ماه عسل بودند.

نور احمد نارويي با حضور در اين برنامه از شهادت فرزند خود در عمليات تروريستي را اينگونه عنوان كرد: اول محرم مطهره بيمار بود و از من خواست كه پيش پدربزرگش برويم و تا شب تاسوعا به همراه پدرم براي هيئت چاي آماده كرد شب تاسوعا هنگام بازگشت از هيئت با همان لباس ها به رختخواب رفت و با اين جمله پدر فردا صبح زود من را بايد خود به هيئت ببري.

وي در اين باره ادامه داد: بعد از اداي نمازش تا 6 صبح بيدار بود و صبح با بقيه خواهرانش به هيئت شيلات رفتيم و من براي انجام كاري به خانه بازگشتم كه پس از صداي انفجار سريع به محل انفجار رفتم.

محدثه نارويي در ادامه صحبتها به پدرش شهادت خواهرش را اينگونه نقل كرد: همراه با خواهرانم بوديم كه نزديك مسجد امام حسين انفجار شد و مطهره كمي جلوتر از من بود و مات و مبهوت متوجه شدم كه به پايم تركش خورده و ديگر مطهره را نديدم.

حديثه نارويي خواهر ديگر مطهره زمان شهادت خواهرش را اينگونه تفسير مي كند: پس از انفجار هم گيج بوديم و بعد از اينكه ديدم محدثه حالش خوب است به  دنبال مطهره و فاطمه گشتم كه با ديدن مطهره دستم را پشتش گذاشتم و اين جمله كه خوبي؟ او نگاهم كرد و گفت هيچي و با نگاه به آسمان روي زمين افتاد و فكر كردم از صداي انفجار از هوش رفته و بعد هر چي صدايش زدم هيچ جوابي نشنيدم.

محمد ياسر پردل (پدر شهيده ثنا پردل و همسر شهيده ستدگل) كنير رضا زنجاني (مادر شهيده ستدگل) رقيه ستدگل (خواهر شهيده ستدگل) مهمانان بخش دوم برنامه ماه عسل بودند.

محمد ياسر پردل با حضور در اين برنامه شهادت همسر و فرزندش را اين گونه عنوان كرد: به طور معمول ساعت 8 صبح روزهاي تاسوعا و عاشورا در شهر چابهار هيئت به طرف مركز شهر و فرمانداري كه مسجد امام حسين آنجا قرار دارد مي روند كه ما هم طبق روال هر ساله به همراه همسر و فرزندانم ثنا 2 ماهه و نگار 4 ساله و پدر و برادرم با هيئت رفتيم.

وي در اين باره ادامه داد: هنگام خروج از منزل به دليل بيماري همسرم و اينكه ثنا 2 ماهه بود و پدرم از او خواست كه همراه ما نيايد ولي او گفت ثنا بايد با اولين محرم و تاسوعا آشنا شود و هنگام رسيدن به فكه به دليل گرمي هوا همسرم در سمت ديگر ايستاده بود كه با اولين انفجار من به همراه برادر و پدرم به سمت آنها رفتيم كه با انفجار دوم، هنگامي كه بالاي سرشان رسيدم تركش ها از پشت سر به صورت همسر خورده بود و 4 تركش هم بر سر ثنا اصابت كرده بود.

مجري برنامه با شنيدن اين وقايع ناگوار قادر به كنترل خود نبود و گريست.

گفتني است، ويژه برنامه ماه عسل در ايام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 19:15 از شبكه سه سيما با اجراي علي ضيا و تهيه كنندگي مجيد يوسفي به روي آنتن مي رود.


کد مطلب: 237261

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/237261/مجری-ماه-عسل-جلوی-دوربین-گریه-افتاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com