چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴

رد پای تخلف در مدرسه غیردولتی+ مستندات

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۲۱
کد مطلب: 237103
در نامه رسمی یک موسس مدرسه غیر دولتی به مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، به آشنایی ویژه او با معاون وزیر آموزش و پرورش اشاره شد و این موضوع آغاز انجام یک تخلف بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک موسس مدرسه غیر دولتی در شهر تهران در نامه رسمی که خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نوشته است، در کنار خواسته‌های خود، جمله‌ای را نوشته، که پر از علامت سوال است!


این موسس در نامه دو صفحه‌ای خود به مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، به سابقه دوستی خود با معاون وزیر آموزش و پرورش اشاره کرده و از کلمه «دوست خوبم» برای نشان دادن میزان صمیمیت خود برای معاون وزیر به کار برده است؛ مدیرکل آموزش و پرورش تهران نیز در حاشیه این نامه بر همکاری با این موسس تأکید کرده است.


* پشت پرده نامه


 ماجرا از فروردین 91 کلید خورد و مجتمع غیر دولتی که وابسته به یک دانشگاه است، با شرایط جدیدی مواجه شد.

 مسئولان دانشگاه اعلام کردند که به مکان مدرسه برای توسعه دانشگاه نیاز است و مقرر شد مدرسه به محل دیگری منتقل ‌شود.

در تیرماه 91 برخی کادر مدرسه به اولیای دانش‌آموزان اعلام کردند که مدرسه آنها با مدرسه دیگری ادغام شده است و تمام کادر آموزشی نیز به مدرسه جدید می‌روند.

نکته جالب اینکه، مدرسه مورد نظر همان مدرسه‌ای است که موسس فوق طی درخواست از مدیرکل آموزش و پرورش تهران خواستار انتقال دانش‌آموزانش بود.

خانواده ها از اینکه از سوی برخی کادر مدرسه با آنها تماس گرفته و برای حضور در مدرسه جدید دعوت شدند، گلایه داشتند چرا که به آنها عنوان شده بود که مدرسه منحل شده است و باید در مدرسه جدید حضور یابند اما این در حالی است که هر مدرسه غیر انتفاعی که بخواهد انحلال یابد یا مجوز تأسیس یا گسترش بگیرد، باید در شورای نظارت آموزش و پرورش به تصویب برسد.

از سویی ضد و نقیض‌هایی که به آنها درباره شرایط مدرسه اعلام شده بود و افزایش شهریه‌ به دو برابر در مدرسه جدید، از مواردی بود که خانواده‌ها را دچار نگرانی کرده بود.

تخلفات صورت گرفته به مدیر آموزش و پرورش منطقه مورد نظر منعکس شد و وی نیز طی نامه‌ای این موضوع را پیگیری کرد. 

 

 به رغم نامه مدیر آموزش و پرورش منطقه، اقدامات و فعالیت موسس مدرسه غیردولتی فوق همچنان ادامه دارد که به نظر می‌آید مسئولان آموزش و پرورش به ویژه آقای وزیر نسبت به پارتی‌بازی‌ها و تخلفات در آموزش و پرورش باید هوشیارتر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دیگر مدارس در ایران چندگانه شده مانند غیرانتفاعی-دولتی نمونه -دولتی خودگردان از طریق اخذ شهریه -نیمه خودگردان از طریق کمک اولیاء بصورت اجباری و...
در تمام کشورها که هیچکدام اندازه ایران ثروتمند نیستند .آموزش وبهداشت رایگان ومسکن وخوراک و ارزاق عمومی ارزان میباشد . این همه ظلم در حق این مردم شریف وولایت دوست دیگر چرا؟ این پستهاومقامها پایدار نیست مسئولین بخود بیایند .
Iran, Islamic Republic of
اقدامات وزیر آموزش و پرورش واقعا بی نظیر بوده است از آن جمله آزمون استخدامی که در جهان بی نظیر بود!(گزینش هزاران نفر در طی یک ماه!!!!)
Iran, Islamic Republic of
لطفا در خصوص اين دست از تباني ها بويژه در مورد مدرسه غير دولتي دانشگاه ... در سال 86در همين منطقه و مدارس وابسته به بانك ...، هچنين مدرسه وابسته به مركز ... در دو منطقه شمالي تهران بررسي بيشتري بفرماييد حتما به مستندات قوي تري خواهيد رسيد
Iran, Islamic Republic of
این یعنی خرید و فروش دانش آموز! با این تبانی آشکار بایستی برخورد شود.