جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هیات هلال احمر ایران در لیبی ربوده شد

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 237067
خبرگزاری فرانسه به نقل از هلال احمر لیبی اعلام كرد كه افراد مسلح روز سه شنبه اعضای هیات هلال احمر ایران متشكل از هفت نفر را در شهر بنغازی ربودند.
به گزارش جهان ایرنا به نقل از خبر گزاری فرانسه ،هلال احمر لیبی امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای ضمن اعلام این خبر گفت: ساعت یك بامداد به وقت محلی( ۵/۳ بامداد به وقت تهران) گروهی از افراد مسلح هیات هلال احمر ایران متشكل از هفت نفر را پس از خروج از مقر دبیرخانه هلال احمر لیبی در شهر بنغازی ربودند.

این بیانیه افزود: ایرانی ها عازم مقر اقامت خود در هتل 'تیبستی' بودند كه از سوی گروهی از افراد مسلح ربوده شده و به مكان نامعلومی منتقل شدند اما راننده لیبیایی آنها ربوده نشد.

به موجب این بیانیه ، هیات ایرانی روز دوشنبه به دعوت هلال احمر لیبی برای بررسی زمینه های همكاری انسانی وارد لیبی شد.

این بیانیه افزود: جمعیت هلال احمر لیبی از گروهی كه اقدام به ربودن هیات ایرانی كردند درخواست می كند به عنوان قدردانی از كمك های هلال احمر ایران در حمایت و كمك به انقلاب ۱۷ فوریه لیبی و نظر به اشتیاق ما در برقراری روابط ما با سازمان ها و جمعیت هایی كه در كنار ما ایستادند دعوت می كنیم ، این هیات را آزاد كنند.

بر اساس این بیانیه ،دعوت از هیات ایرانی برای قدردانی از تلاش ها و كمك های هلال احمر ایران كه بصورت ارسال محموله های دارو و مواد دیگر و نیز شركت در درمان زخمی شدگان در ایران هنگام انقلاب ۱۷ فوریه به هلال احمر لیبی و ملت این كشور بود، صورت گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *