سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

شكسته شدن صندلی‌های ورزشگاه آزادی

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۰۴
کد مطلب: 236874
هواداران تیم فوتبال گهر دورود پس از تساوی تیم مورد علاقه خود برابر پرسپولیس، برای دقایق طولانی در سكوهای ورزشگاه آزادی به جشن و پایكوبی پرداختند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، دیدار تیم های پرسپولیس و گهر دورود در جریان هفته سوم لیگ برتر باشگاه های كشور با تساوی یك بر یك به پایان رسید.

بیش از 10 هزار هوادار تیم تازه لیگ برتری شده گهر دورود كه از ابتدای این بازی به شدت تیم خود را تشویق می كردند در پایان دیدار حمایت های خود را از تیم شهرشان ادامه دادند.

هواداران گهر در جریان این دیدار بارها با هواداران پرسپولیس درگیری لفظی پیدا كرده و حتی پس از اینكه تیم داوری گل سالم 'محمد پروین' را ندید، بر علیه داور شعار دادند.

'مهدی تارتار' سرمربی گهر بارها به تیم داوری اعتراض كرد و در ثانیه های پایانی از روی نیمكت اخراج شد.

شهاب گردان پس از اشتباه عجیب خود، دقایق پایانی را با استرس زیادی دنبال می كرد و پس از سوت داور با ناراحتی زمین را ترك كرد.

هواداران گهر كه مشكلات زیادی را در این دیدار به وجود آورده بودند، تعدادی از صندلی ها ورزشگاه را به داخل پیست دو و میدانی پرتاب كردند.

ماموران نیروی انتظامی برای جلوگیری از درگیری بین هواداران، ابتدا تماشاگران پرسپولیس را از ورزشگاه خارج كردند.

سرمربی پرسپولیس در پایان این دیدار از عملكرد ضعیف شاگردانش به شدت عصبانی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ماشاءالله به غیرت گهری ها. با وجود مشکلات فراوانی که برای تیمشان به وجود آورده اند و حتی یک زمین برای تمرینات خود ندارند و بازیهای خانگی را در خارج از شهر خود برگزار می نمایند، باز هم باغیرت و تعصب در مقابل تیمی که میلیاردها تومان خرج بازیکنانش کرده کم نیاوردند. آفرین بر این غیورمردان.
البته و صد البته اگر اشتباهات داور نبود، پیروز مسلم بودند، هر چند این تساوی هم کم از پیروزی نیست.