جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۸

ایران بلایی سرمان می‌آورد که تاکنون نظیرش را ندیدیم

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب: 236835
یک مقام بلند پایه نظامی رژیم صهیونیستی، تل آویو را از هرگونه ماجرایی علیه ایران بر حذر داشت.
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت؛ سرلشگر "بنی گانتز"، رییس ستاد مشترک رژيم صهيونيستي در نشستی ویژه اعلام داشت که مخالف هرگونه تعرض علیه ایران است.

بر اساس این گزارش، "گانتز" که در نشستی ویژه در خصوص بررسی ضد حملات ایران شرکت داشت گفت: اول این که توانایی ما برای ضربه موثر وارد کردن علیه تاسیسات هسته‌ای ایران محدود و کم اثر است و اگر ما با این شیوه علیه ایران حمله کنیم تاثیر نامطلوبی بر ارتش اسرائیل خواهد گذاشت.

وی در ادامه گفت: در صورت حمله به ايران ما با چنان حملات موشکی از سوی این كشور مواجه می‌شویم که نظیرش را تاکنون ندیده‌ایم. از سوی دیگر اسرائیل نیز در داخل قادر به مقاومت در برابر جبهه ایران نیست.

این گزارش حاکیست, سخنگوی "گانتز" نیز با تایید این خبر گفت که وی نظرات شخصی خود را در این نشست بیان داشته است.

درست لحظاتي پس از پخش مصاحبه اين مقام صهيونيستي بود كه سرويس‌هاي امنيتي رژيم صهيونيستي با فشار آوردن بر مسئولان كانال 10 اين قسمت از مصاحبه را از فايل ويدئويي آپلود شده بر روي سايت اين شبكه برداشتند.

در دقيقه 07:20 از ويدئو لينك شده در اين خبر بود كه شبكه 10 رژيم صهيونيستي مصاحبه فوق را قرار داد، اما در اين ويدئو هيچ اثري از مصاحبه رئيس ستاد مشترك رژيم صهيونيستي نيست و ويدئو كات شده است.

گفتنی است، طی هفته جاری این دومین مقام ارشد اسرائیلی است که مخالفت خود را با هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی علیه ایران اعلام داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وقتی مقام معظم رهبری هم در سخنرانی ای که در حرم رضوی وبه مناسبت سال نو داشتند در آن قسمت از سخنان معظم له وقتی اشاره به این جمله کردند که مردم آمریکا به خاطر شعار تغییر به اوباما رای دادند والا هیچ وقت مردم نژاد پرست آمریکا به یک سیاه پوست رای نمیدادند را هنوز یادم هست که وقتی سخنان حضرت آقا را عصر یا شب همان روز از شبکه یک دوباره پخش کردند این جمله حضرت آقا که گفتند مردم نژاد پرست آمریکا را از آن حذف کردند ومن تا الان که چهار پنج ماه از آن سخنرانی میگذرد دلیل آن رانفهمیدم.
اگر جهان نیوز میداند لطفا بگوید دلیلش چیست.
United States
شیعه یعنی راه علی (ع)
تا زنده ایم ، رزمنده ایم ...
آقا اشاره کنند ، چش و چال اسرائیل و آمریکا رو در میاریم .
Iran, Islamic Republic of
ایران ریشه تان را از بیخ و بن میکند که دیگر از این غلطها نکنید ای اسرائیلی های غاصب و خائن و قاتل
Netherlands
تا کنون نظیرش رو تو خوابهای کثیفتون هم ندیدین اقایون اسراییلی
Iran, Islamic Republic of
موضوع آیندهء اسراییل بعداز حمله احتمالی اسراییل به ایران (تأسیسات هسته یی ایران) کاملا روشن است! دیگر اسراییل با موشکهای دست ساز غزهء در محاصره طرف نیست ! وبا یک حساب سر انگشتی میتوان پیشبینی کرد که اسراییل چگونه با خاک یکسان خواهد شد! از تل آویو گرفته تا انبار بمب های دیمونا! ودیگر تأسیسات حیاتی اسراییل طی چند ساعت شخم زده خواهد شد!حتی اگر آمریکا نیز دست به حمله بزند ما باید اولین پاسخمان ازمیان برداشتن اسراییل باشد بعد غرق کردن ناوهای امریکایی!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر صهيونيزم
United States
در پاسخ به کامنت اول:
در اینکه مردم آمریکا نژادپرست هستند شکی نیست و این ادعا را بارها خود مردم آمریکا در برخورد با رنگین پوستان کشورشان ثابت کرده اند. ولی از آنجایی که در ادبیات سیاسی در دنیا بعضی اصطلاحات و واژه ها مفهومی غیر از مفهوم اولیه خود را به شنونده القاء می کند، لذا شاید به خاطر عدم سوء استفاده از این کلام رهبر فرزانه انقلاب، این بخش حذف شده باشد. به هر حال عصر فن آوری است و هر کاری می شود انجام داد.
یکی از بینندگان سایت جهان نیوز
در جواب کامنتی که به کامنت اول داده شده... این آقایون کاسه داغتر از آش کی و چی کاره اند که به زعم خودشون فهمیدند رهبر ندونسته چی گفته!!! و تشخیص مصلحت دادند که حذف بشه؟؟!!! آقا جون دنیا به آخر رسید دیگه تا کی می خواهید برای کسب اعتبار و وجهه به صورتتون سرخاب سفیدآب بمالید... واقعیت رو باید گفت به ما چه که ممکنه اون کفار از ما خوششون نیاد... ای خدا دادمون رو به کجا ببریم که اسلام از همین عابدان جاهل داره ضربه می خوره!!!