جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۳

موسوی و کروبی آزاد شوند خاتمی در انتخابات شرکت می‌کند!

يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 236500
پسر مهدی کروبی مدعی شد که سیدمحمد خاتمی گفته است تنها در صورتی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنیم که موسوی و کروبی آزاد شده باشند.
به گزارش جهان به نقل از قاصد، محمدحسین کروبی در صفحه شخصی خود با اشاره به دیدار هفته گذشته خود با محمد خاتمی، نوشت: اول از همه آقای خاتمی سلام گرمی به آقای کروبی رساند و گفت که آرزوی اصلی اش آزادی همه زندانیان سیاسی به خصوص آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد است.
 
وی از آزادی موسوی و کروبی با کلمه "آرزو" یاد کرد و افزود: آقای خاتمی می گفت که نشانه هایی از تحقق این آرزو را می بیند که امیدوار است درست باشد.
 
محمد حسین کروبی تصریح کرد: آقای خاتمی البته تاکید داشت که دغدغه ی اصلی او آزادی زندانیان سیاسی و رفع حبس آقایان کروبی و موسوی است و نه انتخابات ریاست جمهوری! و تنها در موقعیتی که این آزادی ها تامین شده باشد می توان در باره ی ورود به انتخابات ریاست جمهوری بحث و گفتگو کرد!
 
وی در بخش دیگری از روایتش از این دیدار خاطرنشان کرد: باید درباره موضوع اتاق فکر و نیز مساله انتخابات که آیا صحیح است وارد صحنه انتخابات شد، یا نه، و در صورت شرکت چطور وارد شد، باید نطرات آقایان کروبی و موسوی را حتما دریافت و آنها را لحاظ کنیم!
 
گفتنی است صاحب نظران سیاسی بارها تاکید کرده اند که محمد خاتمی همچنان با سران فتنه کاملا همسو است و به همین جهت تا اصلاح طلبان برائت خود را از فتنه گران رسما و به صورت شفاف اعلام نکنند، و پایبندی خود به قانون را به اثبات نرسانند، امکان ورود مجدد آنان به انتخابات ریاست جمهوری مقدور نیست چرا که هیچ تضمینی وجود ندارد که آنان همانند سال ۸۸ ادعاها و اقدامات غیرقانونی خود را تکرار نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشان با طرح این موضوع بدنبال جذب یاران موسوی وکربی برای انتخابات اینده است اما چون جزء ایادی فتنه سبز است به ایشان اجازه وصلاحیت این کار داده نخواهد شد.بهتر است عاقلانه عمل کندودیگر ..............
United Kingdom
یارو رو تو ده راه نمی دن سراغ کدخدا رو می گیره
رو که نیست ....
Iran, Islamic Republic of
مثل دفعه قبلي ميره تو يه كوره ده ومثل بزدلا راي ميده
Iran, Islamic Republic of
واقعاً که هنوز در خواب و هپروت اند
اینقدر ذلیل شدید بس نیست؟؟؟
آخر کی می خواهید قبول کنید که دیگر در بین مردم ایران جایی ندارید
Iran, Islamic Republic of
عجب شرط مسخره ای ، مردم از تمام کسانی که در فتنه ی 88 دست داشتند و دوستیشان را با دشمنان ایران اسلامی عزیز به اثبات رساندند متنفرند و حال می بینیم که با آنکه از طرف مردم بطور مکرر تو دهنی خورده اند باز سرشان را مانند کبک به زیر برف برده اند و واقعیتها را نمی بینند .
یادش بخیر آقای طائب می گفت گنجشکه میخواست از روی درخت بپره به درخت گفت خودتو محکم بگیر من میخوام بپرم
درخت گفت تو کی نشستی که حالا میخوای بپری
این آقا فکر میکنه اگر در انتخابات شرکت نکنه چه اتفاق بزرگی رخ میده که حالا شرط هم میذاره
اون دو نفر فتنه گر هم خدا را شکر کنند مورد رافت نظام قرار گرفته اند و الا حکم کسانی که نظم و امنیت و اعتبار مملکت را مختل کنند فقط اعدام است.
Iran, Islamic Republic of
" و تنها در موقعیتی که این آزادی ها تامین شده باشد می توان درباره ی ورود به انتخابات ریاست جمهوری بحث و گفتگو کرد! "

اين نظر يك عده از كسانيست كه ميخواهند در انتخابات شركت كنند
حالا يا نظام اين نظر را قبول ميكنه و آنها شركت ميكنند يا نظام به اين نتيجه ميرسه كه شركت نكردن اين گروه (اصلاح طلبان) در انتخابات بي تاثير هست و به پيشنهادشان توجهي نميكنه
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت این دو نفر رو ازاد کنه باید فاتحه مملکتو با این عدالت محوری خوند. این همه بدبختی برا کشور درست کردن حالا بازم آزاد شن ؟؟
Iran, Islamic Republic of
ممد آقا چند ماهه داره درباره آمدنش صحبت می کنه شرط می ذاره و.... کسی هم پاسخ موضع گیری ایشان رو نمی ده لا اقل یه نفر باهاش کل ببنده، بنده خدا لال از دنیا میره هااااا!
اگه موسوی یا کروبی مجرمن پس چرا تا حالا برای آن ها دادگاهی تشکیل نمیشه!!
شرکت می کنی تو انتخابات ؟!! ههه ... مگه از نظر شماها این انتخابات سالمه که میخواید شرکت کنید ؟!!!

ببین چه التماسی می کنند برای شرکت در انتخابات !
جالبه که این آقایون مدعی تقلب در انتخابات و غیر دموکراتیک بودن آن بودند چه شده که حالا برای شرکت در همین انتخابات و با همان سازو کار له له می زنند؟!
به آقای خاتمی بگین چیز دیگه نمیخواد؟! میخوای یکباره هیلاری جون هم بیاد تا بیای! اینا که گفتی که چیزی نیست پسرخوب!!
روی همه چیزو سفید کردن اینا با حرفاشون!