پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

13 فیلم امروز از تلویزیون پخش می‌شود

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 236177
13 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن امروز از شبکه‌های گوناگون سیما روی آنتن می‌رود.



به گزارش جهان، فیلم تلویزیونی "یک تصادف ساده" جمعه 6 مرداد ساعت 16 از شبکـه یک سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده: هاشم که مشغول کاریابی برای شرکت دارویی است، پس از یک تصادف اتفاقی با حاج آقا ذاکری و وارد آمدن خسارت به اتومبیلش، درگیر مسایل زندگی پسر ذاکری که محمود نام دارد، وارد می‌شود. زیرا اتومبیل محمود دارای پرونده شکایت است و تحت بازداشت پلیس قرار می‌گیرد. اما... رامین راستاد، محمد قاضی مرادی و مهوش وقاری در "یک تصادف ساده" به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی قاسم اموری، از تولیدات سال 1389 مرکز سیمافیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تلویزیونی "خاطرات روزانه من" به کارگردانی هاشم علیایی و تهیه کنندگی روح اله امیری و با بازی بهار نوحیان، مهدی امینی خواه و حمید رضا نعیمی از تولیدات صدا و سیمای مرکز همدان، جمعه 6 مرداد ساعت 17:30 از شبکه دو پخش می‌شود. "خاطرات روزانه من" داستان آغاز زندگی مشترک سیاوش و مریم  است که با پیدا شدن دفترچه خاطراتی از سیاوش و خواندن آن توسط مریم و دانستن گذشته کودکی و نوجوانی سیاوش باعث می‌شود ، زندگی رنگ دیگری به خود بگیرد. مریم در دفترچه خاطرات گذشته پر شر و شوری را در مورد سیاوش می‌خواند که همه را مستاصل کرده بود و خانواده او از دستش در رنج و عذاب بودند.

انیمیشن "گربه‌ای در پاریس" جمعه 6 مرداد ساعت 20:30 در قالب برنامه "سینما 4" از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان انیمیشن با بازی دومینگ بلانس و برونو سالومونه آمده: گربه‌ای در سرقت‌های سارق محل او را همراهی می‌کند. او پس از انجام سرقت سری به خانه پلیس محل می‌زند و با خوردن آب و غذای کافی در محله به گشت و گذر می پردازد. پلیس با بررسی سرقت‌ها پی می‌برد رد پای گربه‌ای در محل جرم دیده می‌شود. این انیمیشن محصول سال 2010 کشور فرانسه به کارگردانی جین لوپ فیلیکیولی ساخته شده است.

فیلم سینمایی "گذر زمان" به کارگردانی ارین بارباراش ، محصول سال 2011 کشور آمریکا جمعه 6 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکـه تهران پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم با بازی کوبا گودینگ جی . آر ، نیل  مک دو نو، نیکی آیکوس و آستین آبرامزآمده: لوییس هیکز یک خبرنگار تحقیقاتی است که شش ماه است از همسرش جدا شده و به تازگی با معاون دادگستری فلیشیا کارسون نامزد کرده است. لوییس یک روز که حلقه سابقش را در دست دارد به دیدن فلیشیا می‌رو‌د تا به او بگوید نامزدی‌اش را با او به هم زده و قصد دارد با همسر سابقش ازدواج کند. اما در منزل فلیشیا متوجه می‌شود که او را به قتل رسانده‌اند...

فیلم تلویزیونی "ساعت یک نیمه شب" جمعه 6 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: حمید قهرمان وزنه برداری تیم ملی ظاهراً متهم به قتل است. چون فردی بر اثر استفاده از مواد نیروزایی که عاملش حمید بوده کشته شده است. اکنون حمید از تهران به کرمانشاه نزد دوست دوران خدمتش مسعود آمده وساکن مهمانپذیر پدر او شده است، تا پس از مدتی به کشور ترکیه پناهنده شود. حمید رضا پگاه، مهدی صباحی ، هیلدا خسروی و محسن آفتاب سوار در فیلم تلویزیونی "ساعت یک نیمه شب" به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی مهدی اکبری و مجتبی حسینی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم تلویزیونی "اگر باران ببارد" با بازی مهراوه شریفی نیا، هومن سیدی ، آهوخردمند و فریبرز سمندپور، جمعه 6 مرداد ماه ساعت 13:15 از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود. در این فیلم به کارگردانی سید روح اله حجازی آمده : مهتاب دانشجوی رشته معماری است. او برای تنظیم پایان نامه‌اش رابطه دوستانه‌ای با استاد خود اعلا ایجاد می‌کند. اعلا یک مرد جوان جانباز است، ولی اهمیتی به وجود مهتاب نمی‌دهد. مهتاب به اعلا علاقمند شده و با مادرش در میان گذاشته، ولی نا پدریش با این امر مخالفت زیادی می‌کند.

فیلم سینمایی "یک تکه نان" به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی ناصر عنصری، جمعه 6 مرداد ماه ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: زنی به نام عزیز که توانایی خواندن قرآن را نداشته، ادعا می‌کند در امامزاده ، سربازی برایش سوره مریم را خوانده و او نیز توانسته از آن پس قرآن را بیاموزد. کربلایی که حافظ قرآن بوده برای تایید ادعای عزیز به همراه سربازی که در بین راه دیده بود، عازم امامزاده می‌شود. رویا نونهالی ، رضا کیانیان، اسماعیل خلج ، احمدآقالو ، هومن سیدی، مریم بوبانی و بهنام وطن به عنوان بازیگران اصلی در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن "دکتر دولیتل 2"، "خانواده دکتر ارنست7"، "معجزه خنده"، "باران"، "دوبلکس" و "رودخانه پژواک" جمعه 6 مرداد ماه ساعت 13:20، 15 ،17 ، 19  ،21:30 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *