شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بزرگترین خودرو ساز جهان انتخاب شد

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 236012
میزان فروش شرکت خودرو سازی جنرال موتورز آمریکا نیز در شش ماه نخست امسال به 4.67 میلیون دستگاه و شرکت فولکس واگن آلمان نیز به بیش از 4.45 میلیون دستگاه رسیده است.
شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن بار دیگر توانسته است با پیشی گرفتن بر شرکت جنرال موتورز آمریکا به بزرگترین خودرو ساز جهان تبدیل شود .
 
به گزارش جهان، فارس به نقل از فرانس پرس نوشت، میزان فروش شرکت تویوتا در شش ماه نخست 2012 میلادی به بیش از 4.97 میلیون دستگاه رسیده است . این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد چشمگیر 34 درصدی روبرو شده است.
 
بر اساس این گزارش، میزان فروش شرکت خودرو سازی جنرال موتورز آمریکا نیز در شش ماه نخست امسال به 4.67 میلیون دستگاه و شرکت فولکس واگن آلمان نیز به بیش از 4.45 میلیون دستگاه رسیده است . وقوع زلزله و سونامی بی سابقه و سیل در تایلند و همچنین افزایش ارزش ین طی دو سال گذشته موجب شد تا میزان تولید و فروش تویوتا به شدت کاهش یابد.
 
 شرکت جنرال موتورز آمریکا سال گذشته با فروش حدود 9 میلیون دستگاه خودرو بزرگترین خودرو ساز جهان شد، فولکس واگن نیز با 8 میلیون دستگاه و تویوتا نیز با 7.95 میلیون دستگاه در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند . پیش بینی می شود میزان کل فروش تویوتا تا پایان سال 2012 میلادی به بیش از 9.58 میلیون دستگاه برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *