کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حکم تعلیق دوچرخه‌سواری ایران اجرا شد

31 تير 1391 ساعت 0:19

دوچرخه‌سواری در پی تغییرات انجام شده در فدراسیون ایران و پس از چند نامه‌نگاری، با ارسال نامه‌ای جدید از اجرای حکم تعلیق ایران خبر داد.


به گزارش جهان به نقل از فارس، چندی پیش فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان در رابطه با برکناری علی زنگی‌آبادی از سمت ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری توضیح خواست که محمدحسین انصاری فرد، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد با توجه به استعفای زنگی‌آبادی مشکل خاصی وجود نداشته و این نامه در حد توضیح خواستن است. وی تاکید کرد، در هر نامه‌ای اساسنا‌مه‌ها یادآوری می‌شود و این یادآوری به اشتباه، تهدید تلقی می‌شود.

به نظر می رسد توضیح مسئولان ایران نتوانسته مسئولان فدراسیون جهانی را قانع کند و درخواست آنها چیزی بیشتر از یک یادآوری و کاملا تهدیدآمیز بوده است، ‌چرا که اخیرا نامه ای دیگر از سوی فدراسیون جهانی ارسال شده است که طبق آن حکم تعلیق دوجرخه سواری ایران اجرا شده است اما فعلا ورزشکاران می توانند در رقابت های بین المللی شرکت کنند تا پس از المپیک بار دیگر وضعیت ایران در جلسه ای مورد بررسی قرار گیرد.

متن نامه فدراسیون جهانی(اتحادیه بین المللی) به شرح زیر است:

بدینوسیله اعلام می‌کنیم نامه ارسال شده از طرف NOC به تاریخ 9 ژولای و همچنین نامه دبیر کل جدید فدراسیون شما دریافت گردید.

پس از بررسی نامه‌های شما، متأسفیم به اطلاع برسانیم که توضیحات شما شرایط مطرح شده در نامه ما به تاریخ 5 ژولای 2012 را برآورده نمی‌کنند.

با در نظر گرفتن شرایط، ما موظف هستیم تصمیم هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری درتاریخ 15 و 16 ژوئن 2012 که حکم تعلیق فدراسیون شما از امروز را اعلام کرده است، به اجرا در آوریم.

این حکم تعلیق، در ابتدا برنامه‌ریزی رویدادهای دوچرخه‌سواری در ایران را تحت تأثیر قرار نخواهد داد ضمن اینکه محدویتی برای ورزشکاران شما در بر نخواهد داشت و آنها مجاز خواهند بود در رویدادهای اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری شرکت کنند.

وضعیت فدراسیون شما بر اساس اطلاعات بیشتری که فراهم می‌آورید، در آخرین جلسه به تاریخ 15 آگوست 2012 مجددا مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در صورتی که ما را از تاریخ انتخابات بعدی مجمع عمومی خود مطلع کنید، سپاسگذار شما خواهیم بود.

ارادتمند شما:

پت مک‌کواید

رئیس اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری


کد مطلب: 234862

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/234862/حکم-تعلیق-دوچرخه-سواری-ایران-اجرا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com