جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
صفار هرندی:

اصلاح‌طلبان برای برگشتن به انتخابات ریاست جمهوری صف کشیده‌اند

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 234489
عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: در مقام تشبیه، نزدیکترین نسخه در داخل کشور به مرسی، شخصیت بازرگان و نهضت آزادی اوائل انقلاب است.
اصلاح‌طلبان برای برگشتن به انتخابات ریاست جمهوری صف کشیده‌اند
 به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد حسین صفارهرندی در جمع دانشجویان حاضر در طرح ولایت در اردبیل با اشاره به صفات پیروان حضرت محمد(ص) در قرآن، تورات و انجیل، اظهار داشت: پیروان پیامبر(ص) در مقابل دشمنان به شدت برخورد می کنند و با دوستان مهربان و رئوف و اهل تعبد و بندگی هستند و در رکوع و سجود بخشش می کنند.
 
وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به درخت تنومندی تبدیل شده است که سرپنجه های آن در تمام دنیا قابل مشاهده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران مثل گیاهی است که وقتی دانه آن در خاک کاشته می شود جوانه زده و به تدریج بزرگ می شود تا قامت بر افرازد و ساقه پیدا کند به بار بنشیند و زارع با مشاهده آن شگفت زده و خرسند می شود  و دشمن با مشاهده آن از عصبانیت دندان های خود را فشار می دهد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: انقلاب ما مثل دانه ای بود که جوانه زد و امروز تبدیل به یک  درخت تناور وپر از شاخ و برگ  شده که با قطع هر شاخه از آن، شاخه ای دیگرجای آن را می گیرد.
 
صفارهرندی ادامه داد: زمانی که دولت موقت از نگرانی و ترس دست به عصا راه می رفت تا مبادا رابطه اش با کشور های مسلط دنیا قطع شود، امام فرمودند ما مخاطب خود را ملت ها قرار داده ایم و دولت ها برای ما مهم نیستند در آن موقع عده ای از
کسانی که فکر می کنند مرسی مثل شهید رجایی است در اشتباه اند؛ مرسی اسلام گرایی در چارچوب اخوان المسلمین است اگرچه متدین و متشرع است
اشخاص با تمسخر ادعا می کردند وقتی دولت ها با ما مخالف باشند انقلاب  ما دوام نخواهد آورد، آن ها ادعا کردند امام سیاست نمی فهمد اما امام با درایت حکیمانه خود امروز را می دید.
 
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد گفت: شیعیان و مسلمانان لبنان پس از شنیدن خبر پیروزی انقلاب قوت گرفته و پیروز شدند و حرکت محرومان به کمک امام موسی صدر و چمران به راه افتاد تا شیعیان رنجدیده لبنانی را که  شهروندان درجه سه محسوب می شدند تحت حمایت خود قرار دهد تا مورد آزار قرار نگیرند.
 
صفارهرندی افزود: در پی شکست اسرائیل در جنگ سی و سه روزه لبنان، فرماندهان اسرائیل در پاسخ به سئوال سیاسیون اسرائیلی مبنی بر علت شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه لبنان، گفتند این جنگ، جنگ بین اعراب و اسرائیل نبود؛ بلکه اولین جنگ بین ایران و اسرائیل بود.
 
وی با اشاره به تاثیرات تفکر ایران در تمام جهان، اظهار داشت: کسی فکر نمی کرد در شمال آفریقا دست به قیام بزنند، رابطه ما با ملت ها، علت این قیام ها و حرکت های بیداری در سرتاسر جهان است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: ملت ایران الگوی انقلابیون مسلمان و غیرمسلمان در تمام دنیاست و سایر ملت ها  از انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب رهایی بخش یاد می کنند و می گویند ایران پس از اینکه رابطه اش را با آمریک قطع کرد به قدرتی برتر تبدیل شد.
 
صفارهرندی تصریح کرد: یک نویسنده مصری تبعیدی دوران مبارک وقتی خبر قرار گرفتن ماهواره امید در مدار زمین را شنید در نشریه اش نوشت بیایید کلاهمان را قاضی کنیم مصر و ایران دو کشور با پیشینه چند هزار ساله و با جمعیتی تقریبا
در مقام تشبیه نزدیکترین نسخه در داخل کشور به مرسی، شخصیت مهندس بازرگان و نهضت آزادی در اوایل انقلاب است؛ از مرسی توقعی در حد خودش داشته باشید روحیه انقلابی بالایی دارد و با دشمنان خدا مرز بندی دارد؛ اما مرز بندی اش به تندی مرز بندی ما نیست
یکسان و  مسلمان و هر دو جزو اقمار قدرت و تحت سیطره آمریکا بودند.
 
وی اذعان داشت: مصر زمان انور سادات وایران زمان محمد رضا شاه در حلقه بندگی امریکا قرار داشتند، انقلاب اسلامی سال 57 ، ایران را از مدار امریکا خارج کرد و ما فشار اقتصادی شدید و تحریم ها و جنگ تحمیلی هشت ساله را آثار خروج از مدار امریکا تعبیر کردیم ایرانیان را مسخره کردیم و گقتیم بدون تعلق به امریکا نمی توان زندگی کرد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دیالوگ مسلمانان شمال افریقا این بود که مگر سید حسن نصرالله نتوانست اسرائیل را شکست دهد، مگر ایران نبود که با آن همه فشار انواع و اقسام موشک های پیشرفته را ساخت، ایرانی که روزی حتی برای تهیه ساده ترین سلاح محتاج کشور های قدرتمند بود حالا به جایی رسیده که سلاح انفرادی سربازانش موشک های استینگری است که شوروی را در افغانستان به زانو در آورد.  
 
وی ارزش مبادله پیام از ارزش موشک ها بالاتر دانست و گفت: نفوذ انقلاب اسلامی ایران به حدی رسیده که مردم انقلابی جهان، ایران را قهرمان خود می دانند و رتبه رشد علمی ایرانیان برای جهانیان قابل تحسین است.
 
صفارهرندی با اشاره به سرعت بالای  پیشرفت تکنولوژی در ایران گفت: توانمندی فرزندان ایران سبب شده تا دشمنان دندان غیظ به هم بفشارند.
 
وی حرکت بیداری مصر را تداعی کننده  ایران سال 57 عنوان کرد و گفت: کل دنیا در مقابل ایران اسلامی ایستاده و این تحریم ها شوخی نیست اگر چه  ایستادگی در موضع حق و مقابله با تحریم ها هزینه بر است؛ اما برخی از افزایش قیمت ها نیز ناشی از کم کاری ها و یا محصول خیانت آدم هایی است که می‌خواهند کشور را در مقابل یک انتخاب نادرست قرار دهند.
 
این کارشناس مذهبی ادامه داد: ما در مقابل تحریم ها 40 تا 50 بدل تحریم زدیم و دشمنان آن ها را خنثی کردند؛ اما دشمنان بدانند با ایستادگی در موضع
اصلاح طلبانی که روزی می خواستند از حاکمیت خارج شوند امروز کارشان به جایی رسیده که برای برگشتن به انتخابات ریاست جمهوری صف کشیده اند
حق خداوند راه خارج شدن از بن بست را به ما نشان خواهد داد و در چشم انداز 20 ساله، ایران مقتدر ترین کشور منطقه خواهد بود؛ چرا که کشورمان در بعضی از شاخصه ها به نوک قله رسیده و در نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی و فناوری های ویژه به جایگاه خوبی رسیده ایم.
 
صفار هرندی افزود: وقتی 7000 کیلومتر آن طرف تر دل انسان ها به عشق ایران می تپد؛ وقتی رئیس جمهور بولیوی ایران را به عنوان دوست خود می داند و به وزیر خارجه آمریکا می گوید ما نیازی به شما نداریم و وقتی سوریه هر روز قوی تر از دیروز در مقابل تحرکات شیطانی آمریکا و اسرائیل می ایستد و ایران نه با کمک های تسلیحاتی بلکه با روحیه دادن بالاترین کمک به این این کشور می کند و وقتی سربازان امریکایی اذعان می کنند که ما در افغاستان و عراق جنگیدیم و کشته دادیم؛  اما ایرانیان میوه آن را برداشت می کنند، به معنای آن است که ایران تبدیل به ابر قدرت شده است.
 
وی در خصوص رفتار سیاسی مرسی با ایران، آمریکا و اسرائیل گفت: کسانی که فکر می کنند مرسی مثل شهید رجایی است در اشتباه اند؛ مرسی اسلام گرایی در چارچوب اخوان المسلمین است اگرچه متدین و متشرع است ولی تربیت شده فرهنگی بوده که در زندگی مسالمت آمیز با فرهنگ غربی و لیبرال عجین شده است.
 
اين تحليلگر مسائل سياسي ادامه داد: در مقام تشبیه نزدیکترین نسخه در داخل کشور به مرسی، شخصیت مهندس بازرگان و نهضت آزادی در اوایل انقلاب است؛ از مرسی توقعی در حد خودش داشته باشید روحیه انقلابی بالایی دارد و با دشمنان خدا مرز بندی دارد؛ اما مرز بندی اش به تندی مرز بندی ما نیست انقلاب مصر به تدریج پیش می
توانمندی فرزندان ایران سبب شده تا دشمنان دندان غیظ به هم بفشارند
رود وقتی پرچم اسلام گرایی در مصر بلند شد تن اسرائیل را لرزاند.
 
صفارهرندی گفت: اگر به عنوان مردم انقلاب کرده، مسلمان و متعهد باشیم از تمام فتنه ها و انحرافات سر بلند بیرون خواهیم آمد و اگر خود را ایرانی مسلمان متعهد ندانیم دچار خطرات جدی خواهیم شد.
 
وی تهدیدات را فرصتی برای ایران اسلامی دانست و افزود: ما در برابر فشارهای دشمنان قوی تر از گذشته عمل خواهیم کرد؛ به طوری که در چند ماه اخیر تعدادی از دستگاه هایی که تحریم شده بود را با بسیج اهالی صنعت ساخته شد.
 
عضو مجمع تشخيص تصریح کرد: اصلاح طلبانی که روزی می خواستند از حاکمیت خارج شوند امروز کارشان به جایی رسیده که برای برگشتن به انتخابات ریاست جمهوری صف کشیده اند.
 
صفارهرندی با بیان اینکه اصلاح طلبان ادعا کرده اند که به هیچ قیمتی انتخابات را تحریم نخواهند کرد و اگرکسی از اصلاح طلبان بخواهد انتخابات را تحریم کند از مجموعه اصلاح طلبان بیرون انداخته خواهد شد، افزود: وقتی مردم مقتدرانه و متحدانه در صحنه باشند، دشمنان نظام راه به جایی نخواهند برد و همان کسانی که قهر کردند، خودشان برخواهند گشت.
 
وی تصریح کرد: مشکل اصلاح طلبان این بود که از دور پاییدند که نظام کم بیاورد و به آن ها التماس کند؛ اما دیدند اگر مرزبندی خود با جریان فتنه را به صورت علنی اعلام نکنند راهی به درون نظام نخواهند داشت.
 
صفار هرندي تصریح کرد: این ایستادگی نظام در موضعش بود که خاتمی را وادار کرد که در انتخابات مجلس نهم رای دهد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان بایستی درک کرده باشندکه ایران اسلامی عزیز با خون دلها بناشده است و مردم باتمام وجود از آن مراقبت می کنند و هر کس که بخواهد از باب نامردی جهت خوش خدمتی به دشمنان نظام کوچکترین خدشه ای به نظام وارد کند از چرخه ی سیاسی خارج می شود .