جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مهدوی‌کیا:بزرگترین مشکل ما گرما است

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 234484
کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد که بزرگ‌ترین مشکل تیمش در هفته اول لیگ برتر گرمای هوای آبادان است.
به گزارش جهان مهدی مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایط پرسپولیس در آستانه شروع دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ایران گفت: شرایط تیم بسیار خوب است، تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و کاملا آماده هستیم. تیم کم‌کم به شرایط خوب خود می‌رسد و آماده شروع بازی‌ها هستیم.
 
وی ادامه داد: ما زمان زیادی را از دست دادیم و مانوئل ژوزه کمی دیر به تیم اضافه شد. به همین خاطر کمی زمان می‌برد تا تفکرات سرمربی در تیم جا بیافتد. مطمئنا ما رفته رفته بهتر می‌شویم و هرچه رو به جلو برویم به شرایط مطلوب‌تری می‌رسیم.
 
کاپیتان پرسپولیس در مورد دیدارهای تدارکاتی سرخ‌پوستان عنوان کرد:‌بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم. ما در 2 بازی ابتدایی باختیم اما در هر مسابقه نسبت به بازی قبلی بهتر شدیم و در بازی سوم مقابل فولاد که به پیروزی رسیدیم بازی خوبی برگزار کردیم. به هرحال این دیدارها کمک کرد تا ما بیشتر با یکدیگر هماهنگ شویم.
 
مهدوی‌کیا تاکید کرد: از بازی اول مقابل نفت آبادان دنبال شروع قدرتمند هستیم. البته کمی طول می‌کشد تا بازیکنان با یکدیگر به هماهنگی برسند و باید به تیم زمان داد.
 
در آبادان کار آسانی مقابل نفت نداریم؛ مشکل اصلی برای دو تیم در این دیدار گرمای هوا است. البته این شرایط برای دو تیم وجود دارد اما نفتی‌ها به بازی در این شرایط مطمئنا عادت بیشتری دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *