پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱۱

رودکی: قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شود +تکذیبیه

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 234145
روابط عمومی شهرداری تهران اظهارات مشاور شهردار تهران درباره قطعی‌بودن حضور قالیباف در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را رد کرد.
به گزارش جهان، محمدنبی رودکی مشاور شهردار تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهار داشت: حضور قالیباف در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قطعی خواهد بود و به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری حضور می‌یابد.
 
مشاور شهردار تهران با تأکید بر اینکه آقای قالیباف در دوره دهم ریاست‌جمهوری با اینکه در یک جلسه خصوصی در سال 87 اعلام نامزدی کرد اما سپس انصراف داد، تصریح کرد: وی به کارهای مهم و کلان پایتخت مشغول شد.
 
وی گفت که آقای قالیباف معتقد است روال قانونی این است که در موقع معین که به کارهای شهرداری لطمه وارد نشود حضور خود را اعلام خواهد کرد و وارد عرصه انتخابات خواهد شد.
 
رودکی با تأکید بر اینکه قالیباف مرتب به ما می‌گوید کار شهرداری را زمین نمی‌گذارم و در اوایل سال آینده که زمان تبلیغات مجاز برای ریاست‌جمهوری است وارد کار می‌شوم.

توضیحات روابط عمومی شهرداری تهران درباره اظهارات رودکی

به دنبال انتشار مصاحبه مشاور شهرداری تهران در حوزه پدافند غیرعامل با خبرگزاری فارس که در آن مطالبی از قبیل حضور شهردار تهران در انتخابات آینده ریاست جمهوری و استعفای ایشان از شهرداری مطرح شده بود، اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ مطالب مطروحه در این مصاحبه نظرات و علاقه‌مندی‌های شخصی مشاور شهرداری در امر پدافند غیرعامل بوده و ارتباطی با دیدگاه‌های شهردار تهران ندارد.
 
در اطلاعیه روابط عمومی شهرداری همچنین تاکید شده؛ بدیهی است مرجع رسمی اعلام نظرات و اخبار مرتبط با شهردار تهران "سایت شخصی ایشان" و "اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری" است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خداوند توفیقشان بدهد
Iran, Islamic Republic of
کافیه برای یه کار کوچک سری به ادارات شهرداری بزنید مدیریت این جناب دکتر شهردار خلبان رو می بینید.
Iran, Islamic Republic of
قطعي بووووود.
Iran, Islamic Republic of
چرا جناب سردار اينقدر مشتاق است بر صندلي رياست جمهوري جلوس كند؟!
لایق ترین فرد در بین گزینه های مطرح دکتر قالیباف هستند ایشان سوابق درخشانی دارند که غیر قابل انکار است در 17.5 سالگی فرمانده تیپ 19 سالگی فرمانده لشکر و بعد از جنگ فرماندهی نیروی هوائی با تحولات چشمگیر در این نیرو و ناجا که تحولی شگرف در این نیرو بوجود آورد و از طرفی شهرداری تهران که انصافاً خدمات شهرداری رو هرکس بخواد نبینه یا کوره یا کور دله پس ایشون توانائی ایجاد تحول رو داره در جواب اون دوستی که فرمودن چرا سردار اینقدر مشتاق صندلی ریاست جمهوری هست باید بگم چرا نباشه؟چرا آقایانی که هیچ سبقه مهمی در انقلاب و جنگ ندارن اینقدر حرص میزنن؟
خدا قالیباف را برای نظام و انقلاب حفظ کند. ایشان انسانی لایق هستند.
ان‌شاءالله از تخریب ها در امان بماند.
طرفداران عزیز آقای قالیباف!
باید خاطرتون باشه که قبل از شهردار شدن ایشون چه مقدار عوارض پرداخت می کردید... الان چقدر پرداخت می کنید؟
پس این رو بدونید که هر جا پول باشه باید تحول صورت بگیره و اگر نگیرد جای تعجب داره...!!!
United Kingdom
فقط جلیلی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب امت حزب الله فقط سعید جلیلی
Iran, Islamic Republic of
این دور مردم علاقه خاصی به دکتر قالیباف دارن مخصوصا ما استان فارسی ها....درود بر خامنه ای سلام بر قالیباف
Iran, Islamic Republic of
"درود بر خامنه ای سلام بر قالیباف"

خواهشا از رهبر انقلاب براي هيچ كانديدايي مايه نگذاريد