پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ناراحتی مظلومی از چراغ سبز مجیدی

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب: 234050
نزدیکان پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال خبر از ناراحتی عمیق این مربی از بازگشت قریب الوقوع مجیدی به استقلال می دهند.
به گزارش جهان به نقل از گل، گفته می شود مظلومی به محض آنکه شنیده مجیدی می خواهد به استقلال بر گردد واکنش تندی به این موضوع نشان داده است. مظلومی به یکی از دوستان نزدیک خود گفته است: «فرهاد که می گفت چون رفقای امیر قلعه نویی نمی گذارند من جام بگیرم می خواهد از استقلال برود. او به بهانه دوستان قلعه نویی استقلال را ترک کرد و ما را تنها گذاشت . حالا می خواهد برگردد؟!» اگر چه این جملات نقل قول است و به طور غیر مستقیم بیان شده است و نمی توان از آن به عنوان یک مصاحبه رسمی بهره گرفت اما واقعیت دارد. فرهاد مجیدی به واقع به دلیل مشکلاتی که فصل قبل با دوستان امیر قلعه نویی که دستی بر آتش امورات باشگاه داشتند رفت. برای همین از استقلال رفت و مظلومی را تنها گذاشت. بدون شک اگر مجیدی به استقلال برگردد با مصاحبه تندی از سوی مظلومی رو به رو خواهد شد.

سرمربی سابق استقلال منتظر است تا این موضوع به زودی روشن بشود. اگر مجیدی به استقلال بیاید بدون شک مصاحبه ای آتشین از جانب مظلومی بر علبه فرهاد خواهیم شنید که این موضوع حاشیه های استقلال را افزایش خواهد داد. گفته می شود برخی دستیاران سابق مظلومی در پی یافتن فرهاد مجیدی هستند تا درباره دلایل بازگشت احتمالی اش به استقلال از او بپرسند اما تلفن همراه او خاموش است! آیا فرهاد این بار مظلومی را دور می زند و یار و یاور امیر قلعه نویی می شود؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *