جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۰

تفسیر قرآنی نابغه خردسال همه را شگفت زده کرد +عکس

جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 233555
یک حافظ خردسال قرآن کریم در مراسم تجلیل از حسین معتمدی طی سخنانی به تفسیر قرآن پرداخت و شگفتی حاضران در جلسه را برانگیخت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «علی امینی» حافظ خردسال و نابغه قرآنی در مراسم تجلیل از «حسین معتمدی» طی سخنانی با اشاره به اینکه خداوند متعال قرآن کریم را در لوح محفوظی نازل کرده است، گفت: هیچ کس نمی‌تواند در قرآن کریم خللی ایجاد کند و در قرآن آمده است که ما آسمان را از هر شیطان رانده‌شده‌ای حفظ کرده‌ایم و اینجا مسیر آمدن وحی است که شیاطین نمی‌توانند در آن خللی ایجاد کنند؛ همچنین کسی که حامل قرآن است جبرئیل امین است او دروغگو نیست و پیامبر اکرم (ص) نیز وقتی جبرئیل را دیدند به شگفت آمدند.

«علی امینی» نابغه خردسال قرآنی که علاوه بر حفظ کل قرآن کریم بر تفسیر و معارف آیات کتاب الهی تسلطی شگرف دارد و از قدرت بیان فق‌العاده‌ای برخوردار است؛ او اکنون با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارد.

 

وی در خصوص امانت‌داری پیامبر گرامی اسلام (ص) در ارائه قرآن کریم گفت: حضرت رسول (ص) نیز کلام وحی را در کمال امانت‌داری به مردم انتقال می‌داد و چیزی از آن حذف و یا به آن اضافه نمی‌کرد؛ همچنین قرآن کریم شفا و رحمت برای مؤمنان و خسارت برای ظالمان است، زیرا قرآن آنها و اعمالشان را نفی می‌کند.

امینی از شکایت رسول اکرم (ص) در روز قیامت از امت خود سخن گفت و در این خصوص ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) در روز قیامت از قوم خود شکایت می‌کند و می‌گوید: این قوم قرآن را ترک کرده‌اند، در نتیجه فرد با حفظ قرآن کارش تمام نشده بلکه در ابتدای راه است، ابتدا باید قرآن حفظ کرد، گام بعد تدبر در قرآن است و گام بعد از آن تذکر، سپس عمل به قرآن که از همه مهم‌تر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا حفظش کنه
نمی خواهید بگین چند سالشه؟؟
Iran, Islamic Republic of
برای سلامتیش صلوات
Iran, Islamic Republic of
ماشاءالله
خدا نگهدارش باشد كه از اميد هاي آينده اسلام است.
Iran, Islamic Republic of
خردسال به طفل از یک تا نه ساله گفته می شود.به کودک از ده تا پانزده ساله نوجوان اطلاق می گردد.ایشان نوجوان هستند و نه خردسال.
Iran, Islamic Republic of
ايشون يكبار به شهر ما شهرستان مياندوآب تشريف آوردند و در دانشگاه صحبت كردند واقعا براي همه دانشجويان مايه تعجب بود كه يك كودك حدود 10 ساله چطور اينهمه اطلاعات داره خدا خودش و پدر و مادرشونو حفظ كنه كه چنين بچه اي را تربيت كرده اند البته پدرشون هم يك روحاني است و اصالتا اهل مراغه ولي ساكن قم هستند ايشون فرمودند كه لطف و عنايت الهي و مراعات پدر و مادرشون در همه زمينه ها باعث بوجود آمدن ايشون شده. خدا امثالشونو در ايران زياد كنه ان شاء الله
Iran, Islamic Republic of
از این مردان پاک بیشتر بنویسید. حتما ماموریتی برای نسل های اینده دارند. نیاز چندانی به تشویق ندارند. فقط هرچه میگویند بدون کم و زیاد منتشر کنید. خداوند خیرتان دهد.
Iran, Islamic Republic of
در حديث جامع نبوي درباره پيش بيني آخرالزمان به سلمان(رض)فرموند در آن زمان كودكان بر منبرها مي نشينند!!
Iran, Islamic Republic of
الله نگهدارش باد برایمان دعا کن عاقبت به خیر بشیم خیلی از این خبر خوشحال شدم