جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با اصولگرایان معتدل

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 233195
عضو حزب اعتماد ملي گفت: جريان اصلاحات در صورت نرسيدن به يك جمع بندي ممكن است با اصولگرايان معتدل همچون قاليباف ائتلافي كنند.
به گزارش جهان، مجيد گروسي عضو حزب اعتماد ملي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري آتي گفت: قطعا اصلاح طلبان براي رياست جمهوري آتي برنامه اي خواهند داشت اگر چه حزب اعتماد ملي در صدد دريافت مجوز فعاليت بوده تا به صورت مستقل وارد انتخابات شود.
 
وي تصريح كرد: براي معرفي كانديداي انتخاباتي رايزني خاصي صورت گرفته نشده است و در محافل خصوصي صحبت هايي شده که تاكنون به يك جمع بندي كلي نرسيده ايم.
 
وي با اشاره به ائتلاف اين جريان با اصولگرايان افزود: اصلاح طلبان براي رياست جمهوري آتي سعي دارند کانديداي مستقل داشته باشند اما در صورت نرسيدن به يك جمع بندي ممكن است با اصولگرايان معتدل همچون قاليباف ائتلافي داشته باشند.
 
عضو اعتماد ملي با اشاره به محور قرار گرفتن هاشمي رفسنجاني به عنوان ليدر جريان اصلاحات گفت: اگر هاشمي به طور شفاف در ليدري اصلاح طلبان حضور داشته باشد قطعا داراي مرجعيت خواهد بود و اصلاح طلبان وي را قبول خواهند كرد.
 
*ديدار اعتماد ملي با مراجع عظام تقليد
 
عضو حزب اعتماد ملي با اشاره به برنامه ديدار اين تشکل با مراجع عظام تقليد در قم خاطر نشان كرد: رايزني هاي مورد نظر در اينباره صورت گرفته  و از اوايل شهريورماه( 6 تا 10 شهريورماه) با مراجع عظام قم ديدار هايي خواهيم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *