جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

توکلی از سایت‌ها تشکر کرد

سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب: 233072
نماینده مردم تهران با ارسال نامه ای به 24سایت خبری که خواستار خواهان رفع فیلتر از سایت خبری الف شده بودند، از حمایت آنها تشکر و تاکید کرد: بویژه وقتی موضوع انتقاد از حاکمان مطرح است، سعه صدر و تسامح نسبت به رسانه ها باید بیشتر نشان داده شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، احمد توکلی نمانیده مردم تهران و مدیر مسئول سایت خبری الف با ارسال نامه‌ای به 24 سایت که خواستار رفع توقیف پایگاه خبری الف شده بودند ضمن تقدیر و تشکر از حمایت این سایت‌ها اعلام کرد؛ اقدامات و مذاکرات انجام شده با مقامات دادستانی این امید را تقویت کرده است که با رفع سوء تفاهمات، سریعا از الف رفع فیلتر شود
 
 متن نامه مدیر مسئول سایت الف بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم ، همکاران عزیر رسانه ای، مدیران سایتهای بیست و سه گانه ، با سلام و احترام؛ از اینکه در دفاع از حاکمیت قانون، آزادی، و عدالت سایت الف را حمایت کردید صمیمانه به شما تبریک می‌گویم و سپاس خویش را ابراز می‌دارم.
 
بدیهی است که قوه قضائیه بیدار و مدافع حقوق فرد و جامعه مورد حمایت همه ما اصحاب رسانه است. در عین حال، دقت در اعمال قانون و حفظ حقوق و آزادی‌های رسانه‌ای امری ضروری است. بویژه وقتی موضوع انتقاد از حاکمان مطرح است، سعه صدر و تسامح نسبت به رسانه ها باید بیشتر نشان داده شود.
 
خوشحالم به اطلاع شما خیرخواهان مردم و اسلام در رسانه‌های مجازی برسانم که اقدامات و مذاکرات انجام شده با مقامات محترم دادستانی این امید را تقویت کرده است که با رفع سوء تفاهمات، سریعا از الف رفع فیلتر شود.
 
مجدداً از همه شما و کثیری از اصحاب رسانه و سیاست که از الف حمایت فرموده‌اید تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *