پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
ادعای بامزه ضدانقلاب:

تماس ژنرال فراری سوریه با سپاه قدس!

دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۲۶
کد مطلب: 232763
تا اینجا که سر غرب کلاه رفته و اسلام خواهان آمده اند. همین حالا هم این کلاه دارد در سوریه بر سر غرب می رود، چون گروه های اپوزیسیونی که در این کشور فعالیت می کنند، نزدیک به جمهوری اسلامی ایران هستند و زیر نظر سپاه قدس ایران فعالیت می کنند[!]
تماس ژنرال فراری سوریه با سپاه قدس!
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، "سیاوش اوستا" از سران فرقه موسوم به «نو زرتشتی» جمعه 16 تیر در شبکه سلطنت طلب "پارس" اظهار داشت:  «چین و روسیه علاقه دارند به خاطر پایگاه هایشان که در خاک سوریه وجود دارد، بشار اسد را تا دو سال دیگر نگه دارند. اروپا هم همین نظر را دارد، چون بخشی از نفت و گازش از سوریه می گذرد. علاوه بر این، در فرصت موجود می توانند برنامه ریزی کنند تا مثل عراق و لیبی و افغانستان و مصر و تونس و... اسلامگرایان بر سر کار نیایند.»
 
وی افزود: «تا اینجا که سر غرب کلاه رفته و اسلام خواهان آمده اند. همین حالا هم این کلاه دارد در سوریه بر سر غرب می رود، چون گروه های اپوزیسیونی که در این کشور فعالیت می کنند، نزدیک به جمهوری اسلامی ایران هستند و زیر نظر سپاه قدس ایران فعالیت می کنند[!]»
 
اوستا با اشاره به انتشار اخباری راجع به فرار یک ژنرال بلندپایه سوری، ادامه داد: «مناف طلاس، پسر مصطفی طلاس سنی مذهب است که 30 سال پست وزارت دفاع سوریه را در اختیار داشت. حافظ اسد علوی، مصطفی طلاس سنی را برای اتحاد بیشتر بر سر کار آورده بود. مناف هم دوره و هم کلاسی و رفیق نزدیک بشار و دست چپ و راست و فرمانده گارد ویژه محافظان اوست. خروج مناف از سوریه محرمانه نبوده، بلکه خود بشاراسد از او خواسته به پاریس برود، چون به او اعتماد دارد. حتی به احتمال زیاد مناف طلاس رئیس جمهور آینده سوریه باشد چون او سال هاست با سپاه قدس ایران در تماس است[!] و از طرفی عربستان هم به دنبال این است که یک فرد سنی مذهب به حکومت برسد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *