پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

باورم نمي‌شود«ب.ق» قاتل باشد ؟

دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب: 232753
در فاصله ۱۸ روز مانده به شروع بازي‌هاي المپيك لندن، فشارتمرينات تيم ملي كشتي فرنگي به نقطه اوج رسيده است. فرنگي كاران ايراني روي سر و گردن يكديگر خيمه زده‌اند و شيوه‌هاي از پا درآوردن حريفان را مرور مي‌كنند.
به گزارش جهان به نقل از «تابناک»، مطابق معمول فريادهاي محمد بنا فضاي خانه كشتي را پر كرده و نگاه تيزبين سرمربي تيم ملي اجازه نمي‌دهد كسي از انجام تمرينات سخت و طاقت فرسا طفره برود. تمرين كه تمام مي‌شود محمد بنا روي صندلي‌هاي كنار محل تمرين مي‌نشيند تا پاسخگوي سوالات خبرنگاران باشد.

تيم او پراميد‌ترين تيم كاروان ورزشي ايران در بازي‌هاي المپيك لندن محسوب مي‌شود و انتظار عموم اين است كه فرنگي كاران ايراني يكي،دو مدال از اين بازي‌ها صيد كنند. بنا هم كه تا مدتي قبل در اعتراض به بي‌توجهي مديران دستگاه ورزش مسئوليت عملكرد كشتي‌گيران تيم ملي در المپيك را نمي‌پذيرفت حالا لحنش را عوض كرده و اميدوارانه صحبت مي‌كند: «جمعه گذشته هر شش ملي‌پوش، پنج مسابقه تمريني را پشت سر گذاشتند وهمه آنها واقعا خوب و سر حال بودند. حتي آنها ظرفيت كشتي‌هاي بيشتر را هم دارند و بايد آمادگي‌شان را همين طور تا المپيك حفظ كنيم. ظرفيت كشتي‌گيران بالا رفته و قوي‌ترين تيم را داريم. تمام اين بچه‌ها مدال جهاني دارند و براي همين توقع‌ها بيجا نيست.

البته المپيك شرايط خاصي دارد اما مي‌توانم بگويم كه مطمئنم هر شش ملي‌پوش تا آخرين نفس مي‌جنگند.براي اين تيم همه كار كرده‌ام. به نظرم هر شش كشتي‌گير ما شانس كسب مدال المپيك دارند. هيچ تيمي در دنيا بهتر از تيم ما تمرين نكرده است.» متهم شدن يكي از كشتي‌گيران سابق تيم ملي به قتل خبر عجيب و در عين حال تامل برانگيزي است كه طي چند روز گذشته در محافل رسانه‌اي مطرح شده. كشتي‌گير مذكور كه شاگرد قديمي محمد بنا محسوب مي‌شود و شانس حضور در بازي‌هاي المپيك را داشت حالا متواري شده و در صورت دستگير شدن به جاي اينكه در المپيك روي صحنه برود بايد پشت ميله‌هاي زندان روزگار بگذراند. محمد بنا در مورد ارتكاب به قتل قهرمان كشتي فرنگي آسيا مي‌گويد:

«برايم غير قابل باور است. كسي كه هميشه آرام و سر به زير بوده حالا متهم به قتل شده است. چون خصوصيات اخلاقي اين كشتي‌گير را مي‌شناسم اصلا نمي‌توانم اين موضوع را باور كنم. متاسفانه اين وسط يك انسان از بين رفته است كه اين موضوع برايم باور نكردني است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *