جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶
بازتاب برافراشتن پرچم ایران در قلب رژیم صهیونیستی؛

وحشت صهیونیست‌ها از برافراشتن پرچم ایران در اسراییل

يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 232640
ساکنان شهر ناصره با دیدن پرچم ایران تعجب كرده ولي پاسخی برای این سوال نداشتند که چه کسی این پرچم را در این مدرسه برافراشته است.
به گزارش جهان، صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فرار یکی از مدارس صهیونیستی سرزمین های اشغالی برافراشته شده است.

این مسئله واکنش سریع همراه با سراسیمه گی سران و نیروهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را برانگیخته است تا آنجا که بسیاری از مقامات و ساکنان فلسطین اشغالی را به وحشت انداخته است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در این باره نوشت: پرچم ایران بالای دیوار مدرسه یهودی «راهبه های مار یوسف» الناصره که در کنار جاده اصلی شهر واقع شده، در کنار پرچم های آرژانتین و آلمان بر افراشته شده بود.

ساکنان شهر ناصره با دیدن پرچم ایران تعجب كرده ولي پاسخی برای این سوال نداشتند که چه کسی این پرچم را در این مدرسه برافراشته است. 

مسئولان این مدرسه پس از اطلاع از ماجرا، فورا پرچم را از محل نصب آن برداشتند. یکی از معلمان این مدرسه در این باره گفت: ما پرچمی از ایران و همچنین حزب الله در مدرسه نداریم و نمی دانیم چه کسی یا کسانی پرچم ایران را برافراشته اند. 


پلیس رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این خبر اعلام کرد که این اقدام جرم است و در مورد عاملان آن و همچنین شرایطی که منجر به برافراشته شدن این پرچم شده، تحقیق خواهد شد زیرا ایران دشمن اسراییل است. 

پلیس اسرائيل اعلام کرد که تحقیق جهت یافتن عاملان برافراشتن این پرچم در یکی از مدارس یهودی شهر الناصره را آغاز کرده است.    
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Malaysia
ان شاء الله به زودي پرچم حکومت آقا امام زمان (عج) در همه نقاط جهان برافراشته خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
ما میخوایم پرچممون برای همیشه اونجا بمونه تازه اولشه جناب نتانیاهو

ان شاءالله بزودی پرچم اسلام باظهور حضرت ولی عصر عج درسراسرجهان برافراشته خواهد شد البته آن موقع این غده سرطانی بنام اسرائیل وجود خارجی نخواهد داشت ان شاءالله
سپاه ما می رزمد/ اسرائیل می ترسد و می لرزد/ دسترسی ما تا عمق فلسطین اشغالیست / میگید نه ؟ بعدها نگاه کنید
Iran, Islamic Republic of
عکس جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان یادتون میاد همون که با دستش به دوردستها اشاره داشت
الله اکبر
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله به زودی سربازان انقلاب و امام خامنه ای این غده ی سرطانی را ریشه کن خواهند کرد و تا زمان ظهور امام عصر (عج) این رژیم جعلی باقی نخواهد ماند، ان شاء الله