جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

بیت امام بگوید می‌پذیریم اما شریعتمداری نه

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 232010
مواضعی که اخیرا آقای خاتمی گرفت و واقعیاتی را که ترسیم نموده است ، موجب ناراحتی کیهانی ها شده است؛ اما قرار نیست به این علت آقای خاتمی مواضع خود را نگوید ؛ آقای خاتمی دلبستگی خود را به نظام و انقلاب با حضور در انتخابات و مواضعی که بعد از انتخابات گرفت ، نشان داد
به گزارش  جهان محمد رضا تابش در گفتگو با  اعتدال ، در با اشاره به واکنش روزنامه کیهان به انتقاد سید محمد خاتمی از این روزنامه گفت: وضعیت روزنامه کیهان مشخص است و همیشه نسبت به آقای خاتمی و اصلاح طلبان لطف دارد و این بار نیز لطف خود را مجددا اثبات کرد!


وی افزود: خیلی عجیب است که ملاک و ارزش ارزیابی و سنجش نظرات امام (ره) و رهنمود های ایشان ، روزنامه کیهان است ؛ اگر اقای شریعتمداری می گوید که آقای خاتمی از خط امام(ره) دور شده است و مواضع کیهان بر این مبناست ، این مساله را به دفتر نشر آثار امام (ره) و تشکیلاتی که از ایشان باقی مانده است ارجاع دهد ؛ نوادگان امام(ره) اگر این حرف را بزدند قبول می کنیم ؛ اما حرفهای کیهان صحیح نیست و اگر ثابت شود که اینگونه که کیهان می گوید نیست ، باید عذر خواهی کند و حرفش را پس بگیرد .

تابش در خاتمه گفت: مواضعی که اخیرا آقای خاتمی گرفت و واقعیاتی را که ترسیم نموده است ، موجب ناراحتی کیهانی ها شده است؛ اما قرار نیست به این علت آقای خاتمی مواضع خود را نگوید ؛ آقای خاتمی دلبستگی خود را به نظام و انقلاب با حضور در انتخابات و مواضعی که بعد از انتخابات گرفت ، نشان داد اما قرار نیست آقای خاتمی بشود کیهانی...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب معلومه اشکال بعضی ها در بیت امام و تشکیلاتی که به قول آقای تابش (خواهر زاده خاتمی ) از ایشان باقی مانده همسویی با افرادی چون خاتمیه که البته نسبت فامیلی هم دارند . ملاک حق و یا باطل بودن ادعاها فرمایشات امام . مقام معطم رهبری . عملکردها و ارائه اسناد و مدارکه که کیهان به همه اونها پایبندی دارد .
Iran, Islamic Republic of
ترا خدا بیت امام را سپر دعواهای سیاسی خود قرار ندهید . شان بیت حضرت امام بالاتر از اینه که بخواد امثال خاتمی را رد و یا تایید کنه . خود مردم قبلا نظرشون را با شرکت در انتخابات مجلس هشتم و نهم و ریاست جمهوری راجع به اصلاح طلبان و آقای خاتمی اعلام کرده اند . منتهی کو گوش شنوا و چشم بینا ؟
Iran, Islamic Republic of
ببینید خواهر زاده چطور از داییش دفاع میکنه . یاد بگیرید !!!!