پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دوشنبه؛ اعلام موجودیت جبهه جهاد سایبری

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 231990
جبهه جهاد سایبری مرصاد دوشنبه هفته‌ جاری با حضور حجت الاسلام طائب اعلام موجودیت می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از آنا، جبهه جهاد سایبری مرصاد که متشکل از جمعی از فعالین جریان انقلابی در حوزه سایبر و شبکه‌های اجتماعی است، دوشنبه هفته آینده اعلام موجودیت می‌کند.
 
بر اساس این گزارش، در نشست اعلام موجودیت این جبهه سایبری، حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار و علیزاده کارشناس حوزه سایبری سخنرانی خواهند کرد.
 
این نشست با موضوع " بررسی تهدیدها و فرصت‌های شبکه‌های اجتماعی در جنگ نرم" از ساعت 13:30 الی 16 در محل لانه جاسوسی آمریکا برگزار می‌شود.
 
علاقه مندان به عضویت در جبهه جهاد سایبری مرصاد مشخصات و نوع فعالیت خود را تا روز یکشنبه هفته آینده به آدرس اینترنتی info@hoveyze.com ارسال کنند.
 
دبیر جبهه جهاد سایبری مرصاد در گفت‌وگو با خبرنگار آنا هدف از تشکیل این جبهه را پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه سایبری و نیز هم‌افزایی نیروهای انقلابی در این حوزه و مقابله کاربردی با فعالیت‌های دشمن در حوزه جنگ نرم به ویژه فضای سایبر و شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *