جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نظر علی پروین در مورد برگزاری جام حذفی

سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 231883
رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: لغو مسابقات جام حذفی کار اشتباهی است و فدراسیون فوتبال باید این مسابقات را برگزار کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی پروین در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صبای قم و شکست سرخپوشان تصریح کرد: این مسابقات ملاک نیست، چون تیم‌ها در بدنسازی هستند و حتی اگر 10 گل هم بخورند اهمیتی ندارد.
 
وی ادامه داد: اگر اردوی ترکیه لغو شد قطعا چهار، پنج بازی دوستانه از این دست برگزار می‌کنیم تا مربی بداند آمادگی بازیکنان در چه حدی است. 
 
پروین درباره زمان آغاز به کار "مانوئل خوزه" سرمربی جدید پرسپولیس تاکید کرد: ما فردا با این مربی جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم. او پس فردا (پنجشنبه) کارش را در پرسپولیس شروع می‌کند.
 
وی در پاسخ به این سئوال که آیا از درگیری کی‌روش و مانوئل خوزه خبر دارد یا خیر؟ به گفتن این جمله که "چه اشکالی دارد" بسنده کرد!
 
رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود مانوئل خوزه در دربی‌ها موفق بوده است، به خبرنگار مهر گفت: مانوئل باید ابتدا چند بازی تیم را ارنج کند تا ببینیم شرایط چگونه است. ضمن اینکه دربی‌باز بودن ملاک نیست. اگر ما پنج بازی اول را ببازیم و در دربی پیروز شویم خوب است؟
 
وی همچنین به دروازه بان پرسپولیس اشاره کرد و گفت: یک تیم دو، سه گلر خوب می‌خواهد. قطعا ما هم کنار شهاب گردان یک نفر دیگر را جذب می‌کنیم تا خیالمان راحت باشد.
 
پروین در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره احتمال لغو جام حذفی یادآور شد: کار فدراسیون اشتباه است. مسئولان فدراسیون خودشان را با این کار زیر سئوال می‌برند. چه اشکالی داشت این مسابقات را لابه‌لای لیگ برگزار می‌کردند؟ نمی‌دانم کی‌روش چنین درخواستی داشته است یا نه، اما فدراسیون باید این بازی‌ها را برگزار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *