پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

لغو نشست تعامل پلیس و سینماگران

سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 231768
رئیس اداره سینمایی نیروی انتظامی گفت: نشست تعاملی پلیس و سینماگران به دلیل اینکه برخی افراد قصد داشتند این نشست شخصی را حقوقی و صنفی کنند لغو شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سعید منتظرالمهدی با اعلام لغو نشست تعاملی پلیس و سینماگران گفت: با درخواست هفت نفر از اهالی فرهیخته و نخبگان عرصه فرهنگ از نیروی انتظامی و با توجه به رویه گفت و شنودی ناجا، مقرر شد جلسه هم اندیشی با عنوان"نشت تعاملی پلیس و سینما گران" با حضور اساتید دانشگاه و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر و اهالی ارزش مدار سینما، تئاتر و تلویزیون برگزار شود.

وی ادامه داد: دعوت هنرمندان به این جلسه به عنوان اشخاص حقیقی و نه حقوقی بود و به سبب خوشنامی، ارزشمداری و حمایت آنها از فرهنگ تعاملی انجام شد.

رئیس اداره سینمایی نیروی انتظامی تصریح کرد: البته برخی این موضوع را به اتفاقی صنفی تبدیل کردند که به همین دلیل این جلسه لغو و در نزدیک ترین فرصت برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به عنوان نهادی پاسخگو در راستای شکل دهی رفتاری اندیشمندانه، مهرورزانه و فرآیندی که انجام و فرجامش منجر به ایجاد فضای تعاملی شود، گام بر می دارد افزود: پلیس وظیفه خود می داند برای تمامی هموطنان و اقشار جامعه به ویژه نخبگان و فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر بستری ایجاد کند که به احساس امنیت و حفظ اعتماد متقابل در شرایطی امن و دوستانه منجر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *