جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
مقام امنیتی اسرائیل:

مصر تغییرات خطرناکی کرده است

شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب: 231277
رئیس هیئت سیاسی-امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تغییرات بوجود آمده در مصر بویژه پس از پیروزی"محمد مرسی" درانتخابات ریاست جمهوری را خطرناک توصیف کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، "عاموس گلعاد" در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی"معاریو" گفت که با انتخاب مرسی به عنوان رئیس جمهور مصر وی نمی‌داند دیگر چه زمانی به مصر سفر خواهد کرد.

وی افزود: حماس می‌دانست که تغییراتی در مصر حاصل خواهد شد و به همین دلیل چند روز پیش به شلیک موشک به اسرائیل روی آورد و در حال حاضر نیز به توسعه سامانه موشکی خود و تجهیز به سلاح‌های پیشرفته را ادامه می‌دهد و بر خلاف شایعات موجود هیچ زد و بندی بین ما و حماس وجود ندارد.

گلعاد درباره انتخاب مرسی نیز اظهار داشت: اتفاقاتی که در مصر در حال رخ دادن است، به چه معناست، مصر رهبر جهان عربی و کشور مهمی است که دارای تاثیرات زیادی بر روند صلح است و تغییرات بوجود آمده به دنبال انتخاب مرسی اوضاع را خطرناک‌تر خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اميدواريم كه عمر تو يكي به پايان رسيده باشد خاور ميانه از لوث وجود شماناپاكان پاك شود بستگي دارد چقدر عربها عزت بخواهند چقدر به جاي اينكه به فكر منافع اروپا باشند به فكر خودشان باشند