شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پرسپولیسی‌ها نمی‌دانند چه خبر است!

شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 231234
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که برای انتخاب سرمربی در جلسه کمیته فنی‌ به نتیجه برسد.
به گزارش جهان به نقل از فارس جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس از دقایقی قبل آغاز شده است.
 
برخی از پیشکسوتان قبل از حضور در جلسه با خبرنگاران گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دادند.
 
* محرمی: نمی‌دانم چه خبر است
 
مجتبی محرمی گفت: به من تلفن زدند وگفتند به باشگاه بیا. نمی‌دانم چه خبر است. فقط دلم برای پرسپولیس خیلی تنگ شده بود.
 
* درخشان: نمی‌دانم سرمربی داخلی است یا خارجی؟
 
حمید درخشان گفت: نمی‌دانم چه خبر است. دعوتم کردند و من به باشگاه آمدم. شنیدم قرار است سرمربی انتخاب شود و پرسپولیس از بلاتکلیفی بیرون بیاید. نمی‌دانم سرمربی فصل آینده ایرانی است یا خارجی. این به مدیریت باشگاه بستگی دارد. ما نظر خودمان را می‌گوییم.
 
* خوردبین: گزینه من داخلی است
 
به گزارش فارس محمود خوردبین عنوان کرد: من از پرسپولیس نرفته بودم که برگردم و نگفتم نمی‌آیم. گفتم به من خبر ندادند و امروز خبر دادند و آمدم. باید ببینیم چه کسی انتخاب می‌شود. گزینه من داخلی است. اگر سرمربی را انتخاب کرده باشند حرفی نمی‌زنیم اما اگر نظرمان را بخواهند صحبت می‌کنیم.
 
* رهبری‌فر: انتخابی می‌کنیم که به نفع پرسپولیس باشد
 
بهروز رهبری‌فر گفت: علی آقا به من دستور داد و آمدم. خیلی وقت بود به پرسپولیس نیامده بودم. مطمئن باشید انتخابی می‌کنیم که به نفع پرسپولیس باشد. در اینجا هیچ کس به فکر خودش نیست و همه به فکر پرسپولیس هستند.
 
* پروین: امیدوارم کمیته فنی به نتیجه برسد
 
علی پروین پیش از آغاز صحبت‌هایش با خبرنگاران از یکی از خبرنگاران تلویزیونی گله کرد و به او گفت چون مصاحبه‌ام را کامل پخش نکردی و آن را غربال کردی در لیست سیاه من قرار گرفتی. دیگر با تو حرف نمی‌زنم!
 
وی در مورد جلسه امروز گفت: امیدوارم در جلسه کمیته فنی به نتیجه برسیم.دعا کنید به مردم قول داده‌ایم که یکشنبه همه چیز مشخص می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *