جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واکنش قلعه نویی به انتقادات مجیدی

شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 231209
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید در شانش نیست که جواب فرهاد مجیدی را بدهد.
به گزارش جهان، ایسنا نوشت:
 
امیر قلعه‌نویی پس از ثبت قرارداد در هیات فوتبال استان تهران درباره شرایط استقلال توضیح داد: شکر خدا شرایط خوب است و ما هفته‌ سوم تمرین‌ها را هم تمام کردیم و صبح و بعد از ظهر تمرین داشتیم. صبح فردا نیز برای یک اردوی 10 روزه عازم ترکیه می‌شویم. در این اردو فشار را کم می‌‌کنیم و به کارهای تاکتیکی و هماهنگی تیم می‌پردازیم.
 
سرمربی استقلال در ادامه درباره جذب بازیکنان جدید، افزود: من لیستی را به باشگاه داده‌ام و هر کدام که آمده اند و تمرین کرده‌اند و قرارداد امضا کرده‌اند، اکنون استقلالی‌اند. تا یکی، دو روز آینده هم ترکیب تیم کامل خواهد شد.
 
قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا نکونام به استقلال می‌آید؟ مطرح کرد: با نکونام صحبت‌هایی را داشتیم و من شخصا با او مذاکره کرده‌ام. نکونام خودش علاقمند است که به استقلال بیاید. خودش و پدر بزرگوارش هم استقلالی هستند و یکی، دو روز آینده وضعیت او نیز مشخص می‌شود.
 
وی در ادامه با اشاره به وضعیت بد فصل نقل و انتقالات در ایران، تاکید کرد: زمان نقل و انتقالات در همه جای دنیا زمان استراحت مربیان است، اما در ایران این طور نیست و در این مدت فشار زیادی را تحمل کردم. به هر حال استقلال تیم جمع و جوری شده است که در فصل آینده با بازیکنان جوان و با انگیزه نتیجه‌ بگیرد. ما در این فصل بازیکنانی که به استقلال علاقمند بودند را جذب کردیم، مثل منوچهری که بدون هیچ چشم داشتی به استقلال آمد. این اولین پیروزی ما است، چون بازیکنانی به استقلال آمده‌اند که در عمل استقلالی‌اند نه زبانی. قرارداد بازیکنان در این فصل باید 20 درصد بیشتر می‌شد که 100 میلیون هم کم شده است، یعنی بازیکنان بدون حتی یک ریال دریافت در تمرینات حاضر شدند.
 
قلعه‌نویی همچنین در پاسخ به این پرسش که چه جوابی برای اظهارات فرهاد مجیدی دارد؟ تصریح کرد: در شان من نیست که به این اظهارات جواب دهم.
 
سرمربی استقلال در مورد جذب جباری نیز، اظهار کرد: جباری جزو لیست من است و از سرمایه باشگاه به حساب می‌آید، اما باشگاه چارچوبی دارد که تمام بازیکنان باید در این چارچوب قرار گیرند.
 
قلعه نویی همچنین درباره حذف جام حذفی، توضیح داد: متاسفم که این اتفاق افتاده اما به هر حال این جزو تصمیمات فدراسیون است و آنها نیز باید نظرات کارشناسی‌شان را در این باره اعلام کنند. طبیعتا با این کار انگیزه تیم‌های پایین جدولی را از آنها گرفته‌ایم. آیا در ترکیه و ژاپن هم این قوانین وجود دارد؟ ما در سال‌های گذشته جام جهانی را داشتیم و مسابقات جام حذفی برگزار شد. به هر حال مربیان نیز در این مسابقات می‌توانستند بازیکنان امیدشان را تست کنند.
 
سرمربی استقلال در پایان درباره مشکلات احتمالی حضور رحمتی و محمدی در کنار هم در استقلال، افزود: بهتر است وارد این مسایل نشویم، حتی طرح چنین سوالاتی هم بستری برای وجود حواشی است. من با هر کسی که قرارداد می‌بندم، چارچوب را برای او تعیین می‌کنم و می گویم که ما چه هدفی خواهیم داشت و بازیکنان باید به خاطر استقلال و مردم ایثار کنند. من با محمدی نیز پیش از این که به ما اضافه شود، صحبت و نکات لازم را به او گوشزد کردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *