شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

وعده ای جدید برای افتتاح ورزشگاه نقش جهان

جمعه ۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 231013
معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان گفت: مدير كل جديد اداره ورزش و جوانان استان اصفهان روي كمك مالي استانداري حساب باز نكند و خود بايد از طريق ورزش درآمدزايي داشته باشد.
 
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، منطقه اصفهان، "علیرضا همدانیان" روز پنجشنبه، هشتم تير در مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان که در خانه وزنه برداری اصفهان در مجموعه ورزشی کوثر ملک شهر برگزار شد، اظهار کرد: با قولی که از شرکت توسعه و تجهیز گرفته‌ایم ورزشگاه نقش جهان در بهمن‌ماه سال جاری و با برگزاری یک تورنمنت چهار جانبه افتتاح می‌شود.
 
وي افزود: استان محروم و مظلوم اصفهان از حیث شاخص‌های ورزشی در بخش سخت‌افزاری در وضعیت قابل قبولی نیست و واضح است كه سرانه فضای ورزشی استان در رتبه‌بندی کشوری در بین 20 استان هم قرار ندارد.
 
معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان تصريح كرد: مدير كل جديد اداره ورزش و جوانان استان اصفهان باید از ظرفیت‌های موجود در استان برای درآمدزایی و توسعه ورزش استفاده كند و روي كمك استانداري از نظر مالي حساب باز نكند.
 
وي، خطاب به مدير كل جديد اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: کار کردن در اصفهان مانند راه رفتن در میدان مین و بسیار سخت‌تر از استان‌های دیگر است.
 
هم چنین "محمدرضا محمدجواهري"، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدوارم اهالی رسانه من را وارد حاشیه نکنند زيرا آمده‌ام کار کنم و کمتر حرف بزنم. رسالت سنگینی به من واگذار شده که امیدوارم بتوانم آن را به سرانجام برسانم.
 
وی افزود: تاكنون خود به ورزش‌هاي کشتی، فوتبال و دو استقامت پرداختم و از درون اين ورزش‌ها به خوبي خبر دارم.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: از دكتر خدابخش به خوبي الگو برداري خواهم كرد و ايشان را سرمشق خويش قرار مي دهم.
 
وی با اشاره به برنامه‌هایش برای ورزش و جوانان استان اصفهان تاكيد كرد: توسعه ورزش همگانی، توجه به ورزش قهرمانی، ساماندهی ورزش حرفه‌ای و تعامل با باشگاه‌های خصوصی،‌ توجه ویژه به جوانان، بانوان و ورزش روستايي-عشايري از مهمترين برنامه هاي من در سمت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان است.
 
جواهري تصريح كرد: ورزش همگانی به عنوان اصل و پایه برای ایجاد نشاط در جامعه باید گسترش يابد و این موضوع را از اصول مهم کاری خود می‌دانم.
 
وي گفت: ورزش قهرمانی از اولویت‌های بعدی من است که استان اصفهان با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دارد می‌تواند قهرمانان بیشتری را تحویل جامعه ورزش دهد.
 
جواهری تاکید کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های من ساماندهی ورزش حرفه‌ای و تعامل با باشگاه‌های خصوصی است که می‌تواند به عنوان یک بازوی محرک و قوی ورزش اصفهان را به جلو حرکت دهد.
 
وی خاطرنشان‌کرد: تمام هدف ما نباید ورزش باشد و باید به جوانان نیز توجه ویژه‌ای شود که باید برنامه‌ریزی در این مورد هم انجام شود.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به ورزش بانوان تصريح كرد: ورزشکاران بانوی اصفهانی از جایگاه خوبی در ورزش کشور برخوردار هستند و توانایی آنها از ورزشکاران تهرانی کمتر نیست.
 
وی افزود: با توجه به دهستان‌ها و روستاهای بسیاری که در استان داریم ‌باید به ورزش روستاها نیز توجه ویژه‌ای كرد زیرا از دل همین روستاها ورزشكاران بزرگي به عرصه جهاني پا مي گذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *