پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نظر رونالدو درمورد بازی دیشب

پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 230841
'كریستیانو رونالدو' ستاره تیم ملی‌ فوتبال پرتغال پس از شكست تیمش در مقابل تیم اسپانیا در ضربات پنالتی ضمن تبریك به تیم اسپانیا اشاره نمود كه شانس در پنالتی نتیجه بازی را تعیین نمود زیرا دیداری بسیار مساوی بود .
بنابر جهان به نقل از  ایرنا ، رونالدو تصریح نمود: ما شانس نداشتیم ، پنالتی مانند بلیت بخت آزمایی است و اسپانیا نیز در این بلیت بخت آزمایی شانس داشت اما در كل دیدار بین دو تیم بسیار مساوی و هم سطح بود و هیچ كدام از دو تیم بر دیگری برتری نداشت.

بازیكن پرتغالی افزود: پرتغال باید افتخار كند كه تا این مرحله رسیده و باید با سربلندی از این مسابقات به كشور بازگردیم . ما همه كارها را برای رسیدن به فینال انجام دادیم .

وی در مورد اینكه چرا آخرین ضربه پنالتی را انتخاب نمود گفت: این تصمیمی است كه در تیم گرفتیم اما هیچ عیبی ندارد ، آنهایی كه ضربات را زدند عملكرد خوبی‌ داشتند . من می‌ توانستم سومین پنالتی را انتخاب كنم اما هیچ مشكلی‌ نیست .

رونالدو با اشاره به ضربه ناكام پنالتی در برابر تیم 'بایرن مونیخ' در چارچوب دیدار نیمه نهایی قهرمانی جام باشگاه های اروپا با 'رئال مادرید' و انتخاب آخرین پنالتی شب گذشته با تیمش تصریح نمود: من هیچ ترس و واهمه ندارم و شبحی در اطرافم نیست و اگر ترسی‌ داشتیم برای زدن پنالتی خود را انتخاب نمی‌ كردم .

بازیكن پرتغالی در مورد وقت اضافی پس از ۹۰ دقیقه بازی اشاره نمود كه اسپانیا با وارد كردن 'پدرو' و 'خسوس ناواس' دو تعویض بسیار خوبی‌ انجام داد زیرا بازیكنانی تازه نفس و سریع بودند كه به اسپانیا فرصت های خوبی‌ ولی‌ اندك برای زدن گل دادند .

وی ادامه داد :بازی بسیار زیبایی بود كه با خوش شانسی‌ اسپانیا به پایان رسید .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *