جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تدوین اساسنامه مرکز ملی فضای مجازی

سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 230586
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به تدوین اساسنامه مرکز ملی فضای مجازی از تصویب آن در جلسه آتی شورا خبر داد و گفت: موضوع مرکز تحقیقات مخابرات به صورت توافقی با وزارت ارتباطات و نظر رئیس‌جمهور حل خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اولین نشست خبری دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی امروز برگزار شد.
 
براساس این گزارش، مهدی اخوان بهابادی در این نشست در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که پرسید؛ طبق اولویت‌های کاری اعلام شده از سوی رئیس‌جمهور در حکم انتصاب شما، تدوین اساسنامه که یکی از اولویت‌های کاری شما بوده است در این زمینه چه اقدامی انجام داده‌اید، گفت: اساسنامه آماده شده و باید در جلسه شورای عالی فضای مجازی به تصویب برسد.
 
دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: در اولین جلسه شورا موضوع تصویب اساسنامه را مطرح خواهیم کرد.
 
وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس که پرسید آیا صحت دارد که شما محل کار سابق خود را که بازوی علمی و تحقیقاتی وزارت ارتباطات است به مدیر جدید نداده‌ و ظاهراً می‌خواهید از آن برای شغل جدید استفاده کنید، گفت: موضوع ساختمان مرکز ملی فضای مجازی یک موضوع حاشیه‌ای و جنبی است.
 
وی ادامه داد: تدبیر رئیس‌جمهور این بود که براساس نیت و تأکید مقام معظم رهبری که تأکید کرده‌اند هر چه سریع‌تر مرکز ایجاد شود، قرار شد از امکانات اولیه موجود استفاده شود.
 
رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: موضوع مرکز به صورت توافقی با وزارت ارتباطات و نظر رئیس‌جمهور حل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *