جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سقف رارعایت کردم،خبری از BMW هم نبود

سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب: 230563
مهاجم پرسپولیس گفت: سقف قرارداد را رعایت کردم و خبری از دریافت بنر و BMW نبود.
به گزارش جهان کریم انصاری‌فرد پس از عقد قراردادش با پرسپولیس به فارس گفت: بسیار خوشحالم که بعد از چند سال به پرسپولیس پیوستم. این افتخار در زندگی ورزشی‌ام هیچ وقت فراموش شدنی نیست. پرسپولیس باشگاه بزرگ و مردمی است. اسم این باشگاه آنقدر بزرگ است که هر بازیکنی می‌تواند از آن به تیم‌های بزرگ اروپایی برود.
 
وی ادامه داد: امیدوارم با بازی‌های خوب و درخشان دل هواداران پرسپولیس را شاد کنم. آمده‌ام کمک کنم تا اسم پرسپولیس همانطور که بزرگ است، با تلاش همه بازیکنان بزرگ بماند.
 
انصاری‌فرد در خصوص دلایل تاخیر صدور رضایتنامه‌اش عنوان کرد: متاسفانه مسئولان سایپا کم لطفی کردند. 6 سال برای این باشگاه تلاش کردم و همه می‌دانند چقدر به این تیم علاقه داشتم اما همه چیز تمام و قرارداد من ثبت شد. دوست ندارم به ماجراهای چند روز گذشته توجه داشته باشم.
 
مهاجم جدید پرسپولیس در خصوص انتظارات هواداران گفت: در چند روز اخیر متوجه شدم چقدر مردم از من انتظار دارند. گل زدن یا نزدن دست خداست اما قول می‌دهم هر چه در توان دارم، برای پرسپولیس بگذارم. فقط باید ببینم حکمت خدا در خصوص حضور من در پرسپولیس چیست و او روزی من را چه طور در این تیم می‌دهد.
 
انصاری‌فرد در خصوص رقم قراردادش گفت:‌ قرارداد من وجود دارد و می‌توانید آن را بررسی کنید. اگر شک دارید سند و مدرک هم در کنار آن هست. مطمئن باشید اگر قراردادم بالای سقف بود قراردادم را ثبت نمی‌کردند. همه چیز طبق قانون است. به همه آقایان که شایعه درست کرده‌اند می‌گویم من سقف قرارداد را رعایت کردم و از گرفتن بنز و ماشین BMW و پیشنهاد هواپیما هیچ خبری نبود.
 
انصاری‌فرد در پاسخ به این سؤال قرا است خودرویی که با آن آمده بودید در اختیار شما قرار گیرد، گفت:‌ این طور نیست، این خودروی مسئولان است. خواهش می‌کنم به شایعات توجه نکنید. این شایعات از جبهه‌ای است که با آنها قرارداد نبستم و طبیعی است. از استقلال و ترکیه پیشنهاد داشتم اما این حق طبیعی‌ام بود که وقتی از سایپا جدا می‌شوم به تیمی که دوست دارم بروم. فعلا در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم و انشاءالله می‌توانم در تیم‌های خوب اروپایی بروم.
 
وی در خصوص ماجرای پیراهن شماره 10 پرسپولیس به فارس گفت: هیچ مشکلی با غلامرضا رضایی نداشتم. سه سال است که غلام پیراهن شماره 10 پرسپولیس را بر تن کرده است. با رضایی در این باره حرف زدم و این حق طبیعی او بود که شماره خودش را حفظ کند. من در تیم ملی شماره 10 می‌پوشم اما در پرسپولیس می‌خواهم با پیراهن شماره 9 بدرخشم.
 
انصاری‌فرد در خصوص مذاکراتش با باشگاه استقلال و شایعه بازارگرمی وی گفت: من آقای گل لیگ ایران هستم و چرا باید بازارگرمی کنم؟ خدا این‌قدر به من عزت داده که نیاز به بازارگرمی نداشته باشم. در باشگاهی دیگر توپ می‌زدم و حقم این بود که بعد از مدت‌ها از این تیم جدا شوم. پیشنهادات زیادی را بررسی کردم و تمام جوانب را در نظر گرفتم و خوشبختانه بعد از 4 سال به پرسپولیس آمدم. در 4 سال گذشته تا عقد قرارداد با پرسپولیس آمدم اما امضا نکردم ولی امسال لطف مردم به من خیلی زیاد بود و باید پرسپولیسی می‌شدم.
 
مهاجم پرسپولیس یادآور شد: از 40 میلیون هوادار پرسپولیس تشکر می‌کنم. آنها مرا در چند روز اخیر در کوچه پس کوچه‌های تهران شرمنده کردند اما امروز قراردادم را امضا کردم و خیالم راحت شد. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و نیازی نیست وقتی با این تیم قرارداد امضا می‌کنی به مسئله دیگری فکر کنی. اسطوره‌هایی در این تیم توپ زدند که بازی کردن جای آنها بسیار سخت است. الگوهای زیادی در ذهنم دارم که می‌خواهم در پرسپولیس راه آنها را ادامه دهم. سن من کم است اما آمده‌ام پیشرفت کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: از مسئولانی که بعد از 4 سال باعث شدند من به پرسپولیس بیایم تشکر می‌کنم همچنین از مسئولان سایپا  مخصوصا آقای پوستنین‌دوز که در چند سال اخیر به من لطف زیادی داشتند ممنونم.
 
انصاری‌فرد در پایان تاکید کرد: من سهمیه زیر 23 ساله پرسپولیس هستم و قراردادم با این تیم سه ساله است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *