شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بیانیه حزب الله لبنان برای پیروزی مرسی

سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 230443
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به مناسبت پیروزی 'محمد مرسی' در انتخابات ریاست جمهوری مصر، ابراز امیدواری كرد كه وی در این مرحله حساس از تاریخ مصر و منطقه موفق شده و این كشور را به جایگاه عربی - اسلامی اصلی خود در دفاع از مسائل امت و ساختن آینده منطقه بازگرداند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، این تشكل لبنانی روز دوشنبه در بیانیه ای به مناسبت پیروزی مرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام كرد: حزب الله به ملت بزرگ مصر به خاطر دستاورد مهم برگزاری این انتخابات تاریخی قلبا تبریك می‌گوید.
 
در ادامه بیانیه حزب الله لبنان آمده است: این دستاورد با حضور پرشور ملت مصر در میدان های مختلف و با صبر و حمایت از انتخابات در مقابل هرگونه بازی با آرا مردم به دست آمد.
 
حزب الله تاكید كرد: موفقیت انتخابات اخیر، گامی سرنوشت ساز در مسیر تحقق اهداف این انقلاب مبارك در مصر خواهد بود.
 
حزب الله در پایان به رییس جمهوری منتخب مصر تبریك گفته و افزوده است: مرسی این پیروزی خود را مدیون اعتماد ارزشمند ملت مصر است.
 
'نبیه بری' رییس مجلس لبنان نیز ضمن ارسال پیام تبریك به مرسی و آرزوی موفقیت برای وی ابراز امیدواری كرد كه مصر نقش اساسی در موضوع فلسطین و دیگر مسائل عربی و اسلامی ایفا كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *