جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شمس: حيثيت فوتسال ايران در خطر است

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 230273
مدير فني گيتي پسند اصفهان گفت: ادامه شکايات خود را در قوه قضائيه مطرح مي کنيم. نبايد با اين کار سرمايه داران ار از تيمداري نااميد کرد.
به گزارش جهان حسين شمس به باشگاه خبرنگاران گفت: من از مدت ها قبل حاشيه هاي امروز فوتسال را پيش بيني کرده بودم. وقتي که از اين رشته هيچ حمايتي نمي شود نبايد طوري برخودر کنيم که سرمايه داران بزرگ که ميلياردها در اين رشته سرمايه گذاري کرده اند دلسرد شوند.

شمس گفت: اعلام رأي يک هفته قبل از جام باشگاه هاي آسيا کاملا بي سابقه است. اگر آقايان مدرک داشتند دو ماه پيش رأي را اعلام مي کردند. ما از اينجا به بعد از مراجع قضايي پرونده را پيگيري مي کنيم و باشگاه گيتي پسند درمورد اين پرونده اعاده حيثيت خواهد کرد.

 مديرفني گيتي پسند گفت:خنده دار است که بخاطر پچ پچ دو بازيکن و اصرار هر روزه يک نفر جلوي در کميته استيناف رأي به اين صورت برگردد. بهتر است اين پرونده بعد از بازگشت گيتي پسند از جام باشگاهها پيگيري شود چرا که در اين مدت زمان کم هيچ چيزي ثابت نمي شود و نمي توان به نتيجه نهايي رسيد./مح
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *