جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بزرگترین سهامدار شبکه العربیه کیست؟

پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب: 229687
یک روزنامه سوییسی نوشت که بیشتر سهام شبکه تلویزیونی 'العربیه' در اختیار شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد جدید عربستان و پسرانش است.
 به گزارش جهان ایرنا نوشت:یک روزنامه سوییسی نوشت که بیشتر سهام شبکه تلویزیونی 'العربیه' در اختیار شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد جدید عربستان و پسرانش است.
روزنامه سوییسی 'در بوند' در گزارشی نوشت: شاهزاده سلمان ۱۰ سال از ملک عبدالله پادشاه عربستان کوچکتر است و در بین ۲۵ فرزند عبدالعزیز ابن سعود، موسسس عربستان سعودی، وی تقریبا جوانترین آنها است.
به نوشته این روزنامه، سعودی ها بر این عقیده اند که سلمان جزء آخرین فرزندان ابن سعود است که در این کشور به ولایتعهدی یا پادشاهی می رسد و بعد از این به احتمال زیاد نوادگان وی به قدرت خواهند رسید.
روزنامه سوییسی جمله ای از ولیعهد جدید عربستان نقل کرده که نشان دهنده تحمل نکردن مخالفان در این کشور است؛ او گفته است: 'آنچه را ما با شمشیر بدست آورده ایم فقط می توان با شمشیر از ما گرفت'.
روزنامه سوییسی 'در بوند' نوشت: علاوه بر اینکه سلمان و پسرانش اکثر سهام شبکه العربیه را در اختیار دارند در مهمترین روزنامه های این کشور هم سهام دارند.
این روزنامه افزود: سلمان از نظر سلامت در وضعیت خوبی قرار ندارد، پس از یک سکته قلبی، دست چپ وی تحرک اولیه خود را از دست داده و در سال گذشته نیز یک عمل جراحی در آمریکا انجام داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *