چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۱۱

رویانیان: داشتم، به بازیکنان هواپیما می‌دادم!

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب: 229361
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنان جدید این تیم تصریح کرد: مدرک دارم که خودشان دو سه سال است تخلف می‌کنند. هر مدیری که از این به بعد راجع به باشگاه پرسپولیس حرف بزند علیه‌اش اعلام جرم می‌کنم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اهدای خوردرو به بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: اگر داشتم به بازیکنانم هواپیما می‌دادم.
 
به گزارش جهان، محمد رویانیان در بخش خبری 18:45 شبکه سه در مورد پرداخت غرامت به مصطفی دنیزلی در صورت فسخ قرارداد، گفت: در صورت فسخ قرارداد، دنیزلی بخشی از پولی را که گرفته به باشگاه پس می‌دهد و این در قراردادش آمده است.

وی در مورد احتمال سرمربیگری برونو متسو عنوان کرد: اگر متسو سرمربی نشود یک مربی خوب دیگر انتخاب می‌کنیم.

رویانیان در مورد اینکه دایی هم شانسی برای سرمربیگری دارد فقط گفت: نه.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنان جدید این تیم تصریح کرد: مدرک دارم که خودشان دو سه سال است تخلف می‌کنند. هر مدیری که از این به بعد راجع به باشگاه پرسپولیس حرف بزند علیه‌اش اعلام جرم می‌کنم.

رویانیان در مورد اهدای خودرو به بازیکنان پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: ماشین چیست؟ اگر داشتم به آنها هواپیما می‌دادم.
فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با این حرف آقای روئیانیان یاد سریال 3-5-2 افتادم . همانطور که ارث زیادی در آن سریال به بازیگر نقش اول رسید تا ... ، معلوم نیست چه ارثی به آقای روئیانیان رسیده که ... - البته صد در صد مشخص است که آن ارث بیت المال مسلمین است - همان پولی که مردم بخاطرش کلیه هایشان را میفروشند تا جهیزیه ی دخترانشان را یا خرج بیمارستانشان را جور کنند . همان پولی که مادران، نوزادهای تازه به دنیا آمدنشان را در بیمارستان از نداشتن پول میگذارند و فرار میکنند و ...
Iran, Islamic Republic of
سردار، حیف از شما نبود که خودتان را وارد این جریان کردید؟
Iran, Islamic Republic of
سردار تهدید نکن. اینجا راهنمائی و رانندگی نیست .
واقعا برای خودمان متاسفم که ببین چه کسانی از جیب بیت المال خود شیرینی می کنند اگه داری هواپیما بدی از جیبت بخشش کن نه از مالیات و حق مردمی که پول ندارن سر سفره زن و بچشون ببرن رویانیان محترم لطف کن از پول مردم نبخش اونم واسه کسانی که حتی بعضا حرف زدن درست و حسابی هم بلد نیستن واقعا برات متاسفیم
اگر داشتم ؟!
مگه از جیب خودش میده....
حیف شما آقای رویانیان که وارد این میدان شدید . شما جایی بهتر ازاین می توانستید خدمت کنید .
اجرای دستور رهبری در مورد حمایت از کار و سرمایه ایرانی یعنی همین! با وجود این همه دانش مربیگری ایرانی سراغ مربی خارجی رفتن! بازیکن درجه چندم خارجی آوردن! به به عجب سردار ولایتمداری!
منم جیبم به بیت المال وصل بود و خدا رو فراموش میکردم هواپیما که سهله فضاپیما میدادم!
جناب اقای رویانیان پول بیت والمال یعنی پول یک ملت یعنی روز قیامت جواب یک نفر نه جواب یک ملت رادادن من بشخصه خودم از کسی که اینجور جیب یک عده ادم رو پر میکنه راضی نیستم و در اون دنیا ازش نمیگذرم
Germany
سردار بفکر اونهایی باش که شبها گرسنه میخوابند . بفکر اونهایی که جهیزیه ندارند. بفکر اونهایی که پول دارو و درمان ندارند .... یکی نیست ببینه این پولها از کجا داده میشه؟ا؟
Iran, Islamic Republic of
اي واي بر ما من 30 سال هست كه پرسپوليسي ام ولي بخاطر اين حيف و ميل كردن متاسفم بابا فوتبال ما مشكل پول ندارد فقط يك مدير خوب و مربي خوب ميخواهد