پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توصیه مهم سازمان سنجش به کنکوری‌ها

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 228960
مشاورعالی سازمان سنجش با بیان اینکه کنکور سراسری سال 90 از پنجشنبه آینده 8 تیر آغاز می‌شود، گفت: برای شرکت در این آزمون یک میلیون و 66 هزار و 141 نفر ثبت‌نام کرده‌اند، و بر اساس مقایسه تعداد داوطلبان کنکور 91 نسبت به سال گذشته و سال 89 ، تعداد داوطلبان کنکور امسال نسبت به سال گذشته 66 هزار و 839 نفر و در مقایسه با سال 89 حدود 220 هزار و 672 نفر کاهش داشته است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا دکتر حسین توکلی در توصیه به کنکوری‌های 91، گفت: داوطلبان باید در فرصت‌های باقیمانده به مرور مطالب بپردازند و سعی کنند در منزل به خودآزمایی خود برای حضور در جلسه آزمون و پاسخگویی به سوالات بپردازند .

وی افزود: داوطلبان می‌توانند به این منظور دفترچه سوالات اختصاصی و عمومی سال‌های گذشته را تهیه و نسبت به پاسخگویی آن اقدام کنند و در نهایت به سوالاتی که پاسخ نداده‌اند و یا پاسخ آن اشتباه بوده است را یادداشت و به یادگیری مطالب مربوط اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش در خاتمه گفت: داوطلبان با اجرای این آزمون اعتماد به نفس کافی کسب می‌کنند و با آرامش کامل در جلسه آزمون حاضر و به سوالات پاسخ می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *