جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سلحشور: دست نیروی‌انتظامی را می‌بوسم

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 228954
فرج‌الله سلحشور با بیان اینکه سینماگران نسبت به نیروی انتظامی هجمه هایی داشته اند؛ اظهار داشت: بعد از 33سال نیروی انتظامی وظیفه اش را به درستی در مقابله با بدحجابی انجام داده که بنده دستشان را می بوسم.
به گزارش جهان فرج‌الله سلحشور تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با آنا ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت :اگر سینماگردرست وظیفه اش را درمورد مردم و جامعه عمل کند و به ارزش های جامعه احترام بگذارد این مسائل پیش نمی آید.

وی افزود: متاسفانه اگر سینماگر به حیا و حجاب که طبیعتا وظیفه اش هم هست تاکنون عمل نکرده ، الان با وارد عمل شدن نیروی انتظامی باید رعایت کند.

سلحشور ادامه داد: من دست نیروی انتظامی را می بوسم که جلوی بدحجابی در جامعه را می گیرد.

کارگردان یوسف پیامبر(ع) درادامه افزود :‌سینماگر باید بداند که دراین مملکتی که زندگی می کند، انقلاب شده است و این مملکت چادری ها ؛‌حزب اللهی ها ؛‌خانواده شهدا ؛فاطمه زهرا(س)؛‌عاشورا و کربلا است ؛‌اینجا مملکت هالیود ؛‌کن و اسکار نیست ؛‌اینجا کشور صاحب الزمان است ؛‌اینجا کشور اسرائیل و امریکا نیست.

وی درپایان گفت‌:‌خوشحالم از اینکه برای اولین بار نیروی انتظامی جلوی بدحجابی را می گیرد و به وظیفه خوبش عمل میکند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا دمشون گرم، من هم موافق برخورد با بدحجابی هستم