جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

قلعه نوعي به بازگشت مجيدي رضايت نداد

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 228891
مدير عامل تيم استقلال زماني كه فرهاد مجيدي قصد ترك اين تيم را داشت با وي قرارداد امضاء كرد تا مجيدي در فصل جديد به جمع آبي ها باز گردد اما مخالفان بازگشت اين بازيكن به تيم استقلال بسيار زياد هستند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرهاد زمان ترك آبي ها قرارداد امضاء كرد تا به صورت قرضي راهي قطر شود و پس از اتمام فصل به اين تيم بازگردد.

اين درحالي است كه شرايط براي بازگشت اين بازيكن در حال حاضر مهيا نشده است زيرا امير قلعه نوعي رضايتي به اين اتفاق ندارد و حتي جلسه اي را نيز با مدير عامل تيم در اين خصوص برگزار كرده ست و بحث هايي را مطرح كرده است كه فتح الله زاده آن ها را نمي پذيرد.

شايان ذكر است، علي فتح الله زاده تمايل بسيار زيادي دارد تا اين بازيكن هر چه سريعتر به استقلال باز گردد اما سرمربي آبي ها اعلام كرده است كه برنامه اي براي حضور مجيدي در تيم ندارد و اين نشان از آن دارد كه روابط همچنان تيره است و قلعه نوعي تمايلي به همكاري با مجيدي ندارد البته مهاجم سابق آبي ها پيش از اين اعلام كرد كه با امير قلعه نوعي و ديگر مربيان مشكلي ندارد.

گفته مي شود مدير عامل تيم استقلال در اين خصوص باامير قلعه نوعي دچار اختلاف نظر شده است و مهمتر اينكه قلعه نوعي به مديريت تيم اعلام كرده است كه سن فرهاد مجيدي براي بازي در خط حمله تيم استقلال بالاست و وي سعي دارد با حضورش در اين تيم ميانگين سني اعضاي تيم را كاهش دهد تا از جوانترها استفاده ببرد اما حضور بازيكناني مانند فرهاد مجيدي شرايط را تغيير مي دهد.

عنوان شده كه مدير عامل تيم استقلال در اين خصوص با سرمربي تيمش همسو نيست اما وي اعلام كره است كه هر بازيكني كه قلعه نوعي بپذيرد و آن را تاييد كند به خدمت مي گيرد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لابد دوباره نيم فصل ياد تيام بيفته و شب خوابش نبره !!!