پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

راننده 206، سه نفر را كشت

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 228890
معاون عمليات پليس راه كشور از برخورد خونين يك دستگاه سواري 206 با پيكان و مرگ 3 نفر خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سرهنگ صمد اسفندياري، در تشريح مهمترين تصادفات شبانه روز گذشته به برخورد خونين يك دستگاه خودروي سواري مزدا با پژو 405 در يكي از محورهاي استان آذربايجان غربي اشاره كرد و گفت: در اين حادثه 2 نفر كشته و 2 نفر نيز مجروح شدند.

وي افزود: بررسي كارشناسان تصادفات پليس راه نشان داد كه انحراف به چپ از جانب راننده مزدا علت بروز اين حادثه بوده است.

معاون عمليات پليس راه كشور همچنين از برخورد يك دستگاه خودروي سواري وانت نيسان با يك سواري پژو 405 در جاده انهر در محدوده پليس راه اروميه – سلماس در استان آذربايجان غربي خبر داد و گفت: در اين حادثه نيز كه به علت انحراف به چپ راننده وانت نيسان رخ داد دو نفر جان خود را از دست داده و سه تن راهي بيمارستان شدند.

اسفندياري در ادامه تشريح مهمترين تصادفات شبانه روز گذشته در جاده‌هاي كشور به برخورد يك دستگاه خودروي سواري پژو 206 و پيكان در كيلومتر 12 جاده شيرين سو – قيدار در استان همدان اشاره كرد و گفت: در اين حادثه كه به علت عدم توجه به جلو راننده 206 رخ داد سه نفر جان خود را از دست داده و سه تن ديگر نيز مجروح شدند.

وي با بيان اينكه 33 درصد از تصادفات شبانه روز گذشته از نوع واژگوني بوده است، گفت: انحراف به چپ، تخطي از سرعت مطمئنه، تجاوز به چپ، عدم رعايت حق تقدم، عدم توجه به جلو و خستگي و خواب آلودگي در صدر ديگر علل بروز تصادفات قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *