کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظر خاتمی درباره نامزدی در انتخابات 92

27 خرداد 1391 ساعت 7:46

محمد خاتمی نیز در جلسه ای گفته است بنده به هیچ وجه دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نخواهم شد.


به گزارش جهان،‌ خاتمی همچنین افزوده است: به چیزی به نام جنبش سبز آن هم به عنوان یک جریان سیاسی و اجتماعی قائل نیستم. هر اصلاحی هم قرار است صورت بگیرد باید در چارچوب نظام باشد.

در همین حال، مشرق گزارش داد که عبدالله نوری در جلسه ای با رد سخنان خاتمی درباره جنبش سبز گفته است: بنده آمده ام تا جبهه فراگیر اصلاحات را تشکیل دهم. نباید هیچ دیواری میان اصلاح طلبی و جریان سبز کشید. نوری همچنین گفته اگر ما بخواهیم افراد را محور قرار بدهیم دچار شکست می شویم.

این سخنان نوری در حالی است که وی چند روز پیش در مصاحبه با روزنامه اعتماد، در ادعایی جالب بر مرزبندی با براندازان تاکید کرده بود.

البته گویا ایده "جبهه فراگیر اصلاحات" عبدالله نوری مخالفانی هم داشته است به طوری که سید هادی خامنه ای به دعوت جریان اصلاحات برای حضور در جبهه فراگیر اصلاح طلبی پاسخ منفی داده است. وی مدتی است با تشکیل موسسه ای تاریخی مشغول کارهای پژوهشی است. پیش از این نیز محتشمی پور با کناره گیری از جریان اصلاحات، تهران را به قصد حوزه نجف ترک کرده بود.

تکاپوی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به همین جا ختم نشده و برخی دیگر از نامزدهای احتمالی این جریان، تبلیغات رسانه ای خود را آغاز کرده اند.

در همین راستا مشرق نوشته است: یکی از روزنامه های نزدیک به شهرام جزایری با یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری وارد مذاکره و معامله شده است. این روزنامه تاکنون چند تیتر اول خود را به این کاندیدا اختصاص داده و قرار است پس از ارزیابی نهایی از کار این روزنامه، قرارداد نهایی با آن منعقد شود.


کد مطلب: 228647

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/228647/نظر-خاتمی-درباره-نامزدی-انتخابات-92

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com