چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۱

حداقل حقوق کارمندان دولت اعلام شد

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 227687
یک مقام آگاه از تصویب افزایش 14.3 درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 91 خبر داد و گفت: حداقل حقوق کارمندان به 389 هزار تومان افزایش یافت.
به گزارش جهان به نقل از فارس افزایش حقوق کارکنان دولت هر سال بر اساس قانون برنامه پنجم و قانون مدیریت خدمات کشوری با توجه به منابع مصوب در قانون بودجه کل کشور و متناسب با هزینه زندگی یک کارمند بر اساس تورم سال قبل، به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

بر اساس این گزارش در مصوبه هیات وزیران در واقع یک ضریب ریالی بر اساس منابع مصوب قانون بودجه و نرخ تورم سال قبل محاسبه و اعلام می‌شود.

یک مقام مطلع در این زمینه به فارس گفت: ضریب ریالی حقوق کارمندان دولت در سال 91 در هیات دولت رقم 800 ریال تصویب شده است که در مقایسه با ضریب 700 ریالی سال گذشته حدود 14.3 درصد افزایش دارد.

با توجه به این که حداقل حقوق کارمندان دولت در سال 90 با ضریب ریالی 700 ریال 3میلیون و 410هزار ریال و حداکثر حقوق 7 برابر آن بود، این رقم در سال جاری حداقل 389 هزار تومان و حداکثر 2میلیون و 728 هزار تومان خواهد بود.

بنابراین گزارش، در سال 91 حداقل حقوق کارگران نیز 389 هزار تومان تعیین شده بود که برابر با حداقل حقوق کارمندان دولت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تورم 34 درصدی - حقوق 14 درصدی
خیلی جالبه چقدر زیاد من نمیدونم این همه پول چیکارش کنم ببخشد1سوال چند هزار سال باید کار کنم تا بااین حقوق 3هزار میلیارد در بیارم؟!!!
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از دولت که کارمندان خود را که حد اقل سواد آنها دیپلم و فوق دیپلم است با کارگران محترم که حد اقل سواد آنها پائین تر است یکی می داند! با تشکر از دولت محترم !!!!!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز افزایش حقوق 14 درصد نیست بلکه حدود 10 درصده
چون فقط حقوق پایه رو شامل می شه و شامل بقیه آیتم های حقوقی نمی شه
راستی خوددولتیها می تواند بااین حقوق زندگی کنند؟....یابرای فرزندانشان خوراک ،پوشاک و....خریدکنند.
واقعا" اگر من تصمیم گیرنده در خصوص تعیین میزان حقوق کارمندان دولت بودم شرمم می شد رقم اون رو اعلام کنم.
389 هزار تومان......
تو این وضعیت که آقایون درست کردند با ماهی 2 میلیون تومان هم نمیشه زندگی کرد.

مسئولین به فکر باشید. کاری نکنید که رهبر انقلاب هی بهتون تذکر بده
Iran, Islamic Republic of
389000 تومان اجاره چند متر خانه میشود!
Germany
واقعا خسته نباشید خدایا زودتر سال دیگه را برسون!!!!!!!!!!!!!!!
بنابراین میزان مقرری بیمه بیکاری هم بایستی افزایش یابد, اگر حضرات زیادی ... نباشند.
در جامعه ای که فرزند آقازاده یک نماینده مجلس نشین ماشین 200 میلیونی سوار می شود و تورم و گرانی بیداد می کند حداقل حقوق دریافتی قشری از جامعه که با مشکلات زیادی گرفتار است و می توان گفت بعد از کارگران زحمتکش ترین افراد جامعه است بیان کننده حقیقت خیلی تلخی است .
United States
یک سوال مگر میداین نفت مال کارکنان نفت هست ؟ مگر معدن مس مال کارکنان مس است ؟ مگ مگر با وجود حقوقهای میلیونی حتی کارگران ساده ؟ سهام سهم به آنان می دهند مگر بقیه مردم سهمی از این بیت المال ندارند ؟؟؟؟؟