پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

توضیح وزیردفاع درباره "شی نورانی"

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 227682
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به مشاهده شی نورانی در فضای كشور اظهار داشت این پدیده تنها در فضای ایران مشاهده نشده و طبیعتا ابعاد آن در حال بررسی است.
به گزارش جهان سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی صبح روز یكشنبه پیش از آغاز جشنواره توسعه صنایع دفاعی با رویكرد زیست محیطی در گفت وگو با ایرنا افزود : در خصوص شی نورانی به اندازه كافی اظهار نظرها صورت گرفته و ابعاد آن هنوز قابل بررسی است .

وی خاطرنشان كرد : فضای كشور ما به اندازه كافی امن است و این اتفاق نافی این نیست كه بگوییم كشور به لحاظ پدافندی كمبود دارد .

وحیدی اضافه كرد : پدیده شی نورانی در بسیاری از كشورهای منطقه خاورمیانه مشاهده شده است و ما به دنبال بررسی بیشتر ابعاد این پدیده هستیم .

برخی رسانه ها به نقل از سازمان پدافند غیرعامل اعلام كرده بودند كه شی نورانی به دنبال برگزاری رزمایش سایبری در كشور صورت گرفته اما یك منبع آگاه گفت كه سازمان پدافند غیر عامل برگزاری چنین رزمایشی را رد كرده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر خیالتان راحت باشد مردم همه آماده اند که جواب کوبنده ای نسبت به کوچکترین تجاوز را بدهند.
Iran, Islamic Republic of
برادر نظر دهنده : واقعا" خدا قوت که از طرف مردم نظر دادی!!