کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین آمار خودكشی سربازان آمریكایی

21 خرداد 1391 ساعت 4:22

یك روزنامه سوییسی در مطلبی با عنوان 'هر روز یك سرباز آمریكایی خودكشی می كند' ، نوشت: در 155 روزسالجاری 154 سرباز آمریكایی دست به خودكشی زده اند.


به گزارش ایرنا، روزنامه سوییسی 'بلیك' در این خصوص نوشت: تقریبا هر روز یك سرباز آمریكایی در نقطه ای در جهان دست به خودكشی می زند.

این روزنامه افزود: خودكشی سربازان در ارتش آمریكا در سالجاری بقدری افزایش یافته كه در 10 سال گذشته اینگونه نبوده است.

به نوشته این روزنامه سوییسی، كارشناسان دلایل مختلفی را برای این پدیده ذكر می كنند كه شركت در عملیات رزمی زیاد، افسردگی های شدید، مصرف داروهای روانگردان زیاد و مشكلات مالی خصوصی برخی از آنها هستند.

'بلیك' نوشت: آنگونه كه در آمار ارائه شده پنتاگون می توان مشاهده كرد، تعرضات جنسی، مصرف مشروبات الكلی بسیار بالا و خشونت خانوادگی نیز در زمان خدمت از سوی سربازان زیاد مشاهده می شود.

این روزنامه افزود: مسوول بخش پیشگیری از خودكشی سربازان آمریكایی روز گذشته تاكید كرد كه ارقام خودكشی ها در ارتش كه اینك ارائه شده بسیار نگران كننده هستند زیرا این تصور در ارتش وجود داشت كه نرخ خودكشی ها كاهش یافته است.

روزنامه سوییسی افزود: در 155 روزسالجاری 154 سرباز آمریكایی دست به خودكشی زده اند كه این رقم 18 درصد درمقایسه با مدت مشابه در سال قبل از آن افزایش نشان می دهد.

به نوشته این روزنامه، از ژانویه تا ماه می سالجاری، تعداد خودكشی ها در بین سربازان آمریكایی در مقایسه با دو سال گذشته تا25 درصد افزایش پیدا كرده است.

روزنامه سوییسی نتیجه گرفت: بنابراین امروز سربازان آمریكایی بیشتر خود، جان خویش را می گیرند تا در جبهه های جنگ كشته شوند.

این روزنامه یادآور شد: موضوع حائز اهمیت در این زمینه آن است كه آمار پنتاگون فقط تعداد خودكشی ها در بین سربازان فعال را شامل می شود در حالی كه این امر درباره سربازان بازنشسته بررسی نشده است.


کد مطلب: 227650

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/227650/آخرین-آمار-خودكشی-سربازان-آمریكایی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com