جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

عکس/ اعتکاف بزرگ جوانان انقلابی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 227341
"اعتکاف بزرگ جوانان انقلابی استان البرز" که همه ساله در ماه رجب در ایام البیض زیر نظر موسسه فرهنگی دینی نورمعرفت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج تشکیل می شود ، با استقبال پرشور جوانان و امت حزب الله همراه شد.
به گزارش جهان، 95 درصد حاضرین در این اعتکاف را دانش آموزان، نوجوانان و جوانان تشکیل می دادند.



 این اعتکاف همچون سالهای گذشته شامل برنامه های ویژه علمی و عبادی و معنوی بود. از جمله این برنامه ها می توان به قرائت جمعی قرآن با حضور قاریان بین المللی قرآن کریم، جلسات پرسش و پاسخ جوانان در زمینه های مختلف با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه، سخنرانی خطبای برتر کشور، محافل انس با قرآن، مراسم دعا و مناجات خوانی سحرگاهی ، ویژه برنامه هیئت شب شهادت حضرت زینب کبری (س)، کلاس های احکام و آموزش ترتیل مقدماتی قرآن کریم و انجام جمعی اعمال ام داوود اشاره کرد.





برنامه ویژه این اعتکاف همایش " از انقلاب اسلامی تا بیداری اسلامی " بود که با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرزائی (رایزن فرهنگی سابق ایران در لبنان و از موثرین بیداری اسلامی) برگزار شد.













نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *